پیاده‌روسازی، از نیازهای اولیه و ضروری در شهر قیدار

شهردار قیدار با بیان اینکه پیاده‌رو سازی از نیازهای اولیه این شهر است، گفت: این موضوع جزو مطالبات مهم شهروندان بوده و در این راستا شهرداری از ابتدای امسال برنامه عملیاتی تدارک دیده است. به گزارش نسیم اشراق،سیدمصطفی موسوی بهسازی زیرساخت‌های شهری را از اولویت‌های شهرداری اعلام کرد و افزود: پیش‌بینی می شود ۲۵ هزار […]

شهردار قیدار با بیان اینکه پیاده‌رو سازی از نیازهای اولیه این شهر است، گفت: این موضوع جزو مطالبات مهم شهروندان بوده و در این راستا شهرداری از ابتدای امسال برنامه عملیاتی تدارک دیده است.

به گزارش نسیم اشراق،سیدمصطفی موسوی بهسازی زیرساخت‌های شهری را از اولویت‌های شهرداری اعلام کرد و افزود: پیش‌بینی می شود ۲۵ هزار مترمربع از معابر عمومی با هدف بهبود عبور و مرور شهروندان و زیباسازی فضای شهری تحت پوشش عملیات «پیاده‌روسازی» قرار گیرند.
وی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها طرح اجرای عملیات «پیاده روسازی» در قیدار را با همراهی عوامل شهرداری از اواسط فروردین‌ماه سال جاری در دستور کار قرار داده‌ایم و پیش بینی شده ۲۵ هزار مترمربع از پیاده‌روهای قیدار که زیرساخت‌های شهر محسوب می‌شوند، تحت پوشش قرار گیرند.
شهردار قیدار پیاده‌روسازی را یکی از مولفه های مهم در بهبود عبور و مرور دانست و گفت: این آیتم در کنار آسفالت‌ریزی، لکه‌گیری، زیرسازی و تسطیح معابر و جدول‌گذاری اهمیت دارد و با توجه به اینکه بخشی از پیاده‌روهای شهر قیدار فرسوده شده است و نیاز به اصلاح دارد، کلیه معابر اصلی و فرعی شهر و نوع نیازهای آن شناسایی شده است.
موسوی میزان اعتبار برآورد شده برای بهسازی معابر و زیباسازی فضای شهر را بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: به شهروندان این اطمینان را می‌دهیم در سال جاری پیشرفت خوبی در بهبود و زیباسازی فضاهای شهری محقق می شود و طبق برنامه زمان‌بندی، پروژه پیاده روسازی به اتمام خواهد رسید.