پرداخت حقوق برای ۳۲ نفر از جانبازان فاقد شغل و درآمد/پایش میدانی واجدین شرایط پرداخت کمک معیشت به جانبازان معسر در خدابنده

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده از پایش میدانی واجدین شرایط پرداخت کمک معیشت به جانبازان معسر در راستای شناسائی و تشکیل پرونده این عزیزان خبر داد و گفت: تاکنون برای ۳۲ نفر از جانبازان فاقد شغل و درآمد این شهرستان حقوق پرداخت شده است. به گزارش نسیم اشراق،بهنام شهیدی با اشاره به […]

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده از پایش میدانی واجدین شرایط پرداخت کمک معیشت به جانبازان معسر در راستای شناسائی و تشکیل پرونده این عزیزان خبر داد و گفت: تاکنون برای ۳۲ نفر از جانبازان فاقد شغل و درآمد این شهرستان حقوق پرداخت شده است.

به گزارش نسیم اشراق،بهنام شهیدی با اشاره به اینکه برطرف کردن مشکلات جانبازان جزو اولویت کاری ماست و در این راستا باید همه مسئولان کمک کنند، اظهار کرد: باید پرونده‌های جانبازان در پرداخت کمک معیشت به درستی بررسی شود تا حق واقعی آنها ضایع نشود.
وی افزود: در این طرح افرادی که هیچ گونه درآمد و شغل ثابت ندارند، شناسایی و حداقل کمک معیشت را که معادل حداقل حقوق کارکنان دولت است، به آنها پرداخت می‌شود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده گفت: در حال حاضر به علت ازدیاد افراد متقاضی ناگزیر به پایش میدانی جهت تشخیص و اولویت‌بندی واجدین شرایط هستیم.
وی اضافه کرد:  طی ماه‌های گذشته و در سال جاری به علت شرایط کرونایی حاکم بر کشور و شهرستان و در راستای حمایت از این عزیزان به ۳۲ نفر از جانبازان فاقد شغل و درآمد حقوق پرداخت شده که در مقایسه با سال گذشته ۴۰۰ درصد رشد داشته است.
شهیدی با اشاره به مراجعه تعداد ۹۰ نفر از ایثارگران در سال جاری و تلاش جهت الویت‌بندی واجدین شرایط، ادامه داد: با بررسی میدانی تعداد ۱۵پرونده نیز تکمیل شده و در انتطار تائید استان و مرکز جهت واریز حقوق است.
وی با اشاره به هدف گذاری انجام شده، ابراز امیدواری کرد در صورت تامین اعتبار پرونده همه جانبازان معسر در نیمه سال ۱۴۰۰ بسته شود.
لازم به ذکر است رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده به همراه معاون اداری و مالی با حضور در روستای چوزوک بخش سجاسرود در جریان زندگی سه نفر از جانبازان معسر جهت شناسائی و پرداخت کمک معیشتی قرار گرفت.