وقف واحد مسکونی به ارزش ۵ میلیارد ریال برای فعالیت‌های قرآنی در خدابنده

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از وقف یک باب ساختمان جهت فعالیت‌های قرآنی در شهرستان خدابنده خبر داد.حجت‌الاسلام احمد نیک‌نام، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از وقف یک باب ساختمان جهت فعالیت ترویج و آموزش معارف قرآنی در بخش زرین‌رود در شهر زرین‌آباد از توابع شهرستان خدابنده خبر داد. مدیرکل اوقاف […]

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از وقف یک باب ساختمان جهت فعالیت‌های قرآنی در شهرستان خدابنده خبر داد.۷۹۵۸۱۶۷۳۷۸۸-۳۰۰x241-1حجت‌الاسلام احمد نیک‌نام، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از وقف یک باب ساختمان جهت فعالیت ترویج و آموزش معارف قرآنی در بخش زرین‌رود در شهر زرین‌آباد از توابع شهرستان خدابنده خبر داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه ارزش تقریبی این واحد مسکونی ۵ میلیارد ریال است، تصریح کرد: واقف خیراندیش حاج معصوم آقاپیرسراندیب بانی این احسان ماندگار است.

حجت‌الاسلام نیک‌نام با بیان اینکه وقف یکی از مصادیق باقیات‌الصالحات است، تاکید کرد: خیران و واقفان نیک‌اندیش با مراجعه به مشاورین وقف که در ادارات اوقاف مستقر هستند می‌توانند در زمینه این عمل دینی، اطلاعات لازم را کسب کنند.