وقف زمین 8 هکتاری در شهرستان خدابنده

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده از اقدام خیرخواهانه یک واقف در راستای وقف یک زمین هشت هکتاری در این شهرستان خبر داد.به گزارش اشراق آنلاین حجت الاسلام محمدی اظهار کرد: خوشبختانه با اطلاع رسانی صورت گرفته فرهنگ وقف تا حد زیادی در بین مردم شهرستان جاافتاده است. وی با اشاره به اینکه […]

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده از اقدام خیرخواهانه یک واقف در راستای وقف یک زمین هشت هکتاری در این شهرستان خبر داد.thCA63R7G1به گزارش اشراق آنلاین حجت الاسلام محمدی اظهار کرد: خوشبختانه با اطلاع رسانی صورت گرفته فرهنگ وقف تا حد زیادی در بین مردم شهرستان جاافتاده است.

وی با اشاره به اینکه اخیرا یکی از واقفان خیراندیش شهرستان دو قطعه زمین هشت هکتاری خود را واقع در روستای کوسج آباد از توابع شهرستان خدابنده وقف کرده است، اضافه کرد: ارزش زمین وقف شده 240 میلیون ریال است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده ،با بیان اینکه زمین مذکور با تولیت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده هزینه می‌شود گفت: این زمین برای ساخت مسجد فاطمه الزهرا (س) روستای مذکور هزینه خواهد شد.

حجت الاسلام الله وردی در ادامه با اشاره به تعداد موقوفات موجود در شهرستان خدابنده گفت: از موقوفات موجود در این شهرستان به 16 فقره آنها عمل شده است.

وی یادآور شد: بزرگترین موقوفه شهرستان خدابنده بقعه قیدار نبی (ع) است.