وقف زمین ۸۰۰ متری در خدابنده

زمین ۸۰۰ متری در قالب طرح بصیرت عاشورایی در خدابنده وقف شد. به گزارش اشراق۲۴،حجت‌الاسلام حسن‌رضا محمدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده گفت:  امروز واقف خیر اندیشی زمین ۸۰۰ متری در قالب طرح بصیرت عاشورایی وقف کرد. وی افزود : زمین مذکور برای اجرای طرح توسعه‌ای امامزاده سید ابراهیم (ع) خدابنده وقف […]

زمین ۸۰۰ متری در قالب طرح بصیرت عاشورایی در خدابنده وقف شد.۷۹۵۸۱۶۷۳۷۸۸

به گزارش اشراق۲۴،حجت‌الاسلام حسن‌رضا محمدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده گفت:  امروز واقف خیر اندیشی زمین ۸۰۰ متری در قالب طرح بصیرت عاشورایی وقف کرد.
وی افزود : زمین مذکور برای اجرای طرح توسعه‌ای امامزاده سید ابراهیم (ع) خدابنده وقف شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه ثبت ، احیا،حفظ و نگهداری موقوفات چهار وظیفه مهم اوقاف به عنوان متولی امور موقوفات است خاطر نشان کرد : هم اکنون قریب به ۵۰۰ موقوفه در شهرستان خدابنده وجود دارد که این موقوفات شامل مساجد ، امامزادگان و بقاع متبرکه می‌شود.

وقف زمین برای توسعه حرم امامزاده سید ابراهیم (ع)سجاس

وی اظهار کرد: در دهه اول محرم امسال، خیّر خدابنده‌ای قطعه زمین ۸۰۰ مترمربعی در جوار حرم امامزاده سید ابراهیم (ع) روستای آقاجری از توابع بخش سجاس شهرستان خدابنده وقف کرد.

حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: وقف این زمین در این منطقه به نیت توسعه حرم این امامزاده بوده است تا بخشی از رفاه حال زائران این حرم مطهر فراهم شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده گفت: وقف صدقه جاریه‌ای است که خیر آن حتی پس از فوت نیز شامل حال واقف می‌شود، بر همین اساس اهتمام ویژه‌ای در راستای تبلیغ و اشاعه این معروف دینی در شهرستان وجود دارد.

حجت‌الاسلام محمدی تاکید کرد: علاوه بر مبلغان دینی، مربیان آموزشی در سطح مدارس طبق تفاهم‌نامه صورت گرفته در راستای آشنایی دانش‌آموزان با وقف به ویژه وقف متناسب با نیاز و خواست جامعه، تبلیغات خوبی را در دستور کار دارند.