وقتی معلمی عشق باشد

آموزگار دبستان دخترانه ۱۵ خرداد شهر قیدار در کنار دانش آموزان بودن را به مرخصی پزشکی ترجیح داد. به گزارش اشراق۲۴،زهره شرفخانی آموزگار پایه سوم دبستان ۱۵ خرداد شهر قیدار که در اثر حادثه ای دچار شکستگی از ناحیه پا شد وقتی گواهی یک ماهه استراحت در منزل را از طرف پزشک معالج مشاهده کرد […]

آموزگار دبستان دخترانه ۱۵ خرداد شهر قیدار در کنار دانش آموزان بودن را به مرخصی پزشکی ترجیح داد.

به گزارش اشراق۲۴،زهره شرفخانی آموزگار پایه سوم دبستان ۱۵ خرداد شهر قیدار که در اثر حادثه ای دچار شکستگی از ناحیه پا شد وقتی گواهی یک ماهه استراحت در منزل را از طرف پزشک معالج مشاهده کرد صبح فردا در مدرسه حاضر شد و وبا وضعیت موجود تدریس خود را شروع کرد.

خانم شرفخانی درباره این اقدام ایثارگرانه خود اظهارداشت: از اولین روزهای خدمت در امر مقدس معلمی با خدای خود عهد کرده ام که ذره ای مدیون دانش آموزان نباشم و اکنون که ۱۳ سال سابقه خدمت دارم براین عهد پایدارم .

وی افزود: با دیدن گواهی پزشکی یک ماهه احساس کردم که این شاید فرصت خوبی برای حبران بعضی کاستی ها باشد و از یان فرصت پیش آمده که می توانست روند تحصیل دانش آموزان کلاس درسم را با مشکل مواجه کند استفاده کرده در کلاس بودن و تدریس در کلاس را بر استراحت در خانه علیرغم مشکلات رفت و آمد با پای شکسته و گچ گرفته شده به مدرسه ترجیح دادم.

خانم مریم محمدی مدیر دبستان نیز در اباره اقدام خداپسندانه این آموزگار مخلص و ایثارگر اظهارداشت: در باره خانم شرفخانی تنها می توان گفت که وی ارزش های معلمی را معنا کرد و از اینجا می توان ملاحظه کرد که معلمی عشق است و هیچ چیز نمی تواند انگیزه و باور قلبی معلمان را در تعلیم وتربیت آینده سازان ایران اسلامی تغییر دهد.