ورزش،راهکار اساسی برای مقابله با اعتیاد و جنگ نرم دشمن است/بومی‌سازی رشته‌های ورزشی در خدابنده

امام جمعه قیدار در جمع کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان خدبنده گفت: تمام تلاش دشمن، گرفتن هویت دینی جوانان برای قالب کردن سیاست‌های خودشان بوده و یکی از ابزارهایی که می‌تواند در بحث جنگ نرم و مقابله با اعتیاد تاثیر‌گذار باشد، ورزش و توجه به تربیت بدنی است. به گزارش اشراق۲۴ صبح امروز رئیس […]

امام جمعه قیدار در جمع کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان خدبنده گفت: تمام تلاش دشمن، گرفتن هویت دینی جوانان برای قالب کردن سیاست‌های خودشان بوده و یکی از ابزارهایی که می‌تواند در بحث جنگ نرم و مقابله با اعتیاد تاثیر‌گذار باشد، ورزش و توجه به تربیت بدنی است.dsc00183

به گزارش اشراق۲۴ صبح امروز رئیس ورزش و جوانان شهرستان خدابنده به همراه کارکنان به مناسبت هفته تربیت بدنی با حجت الاسلام طالبی امام جمعه شهر قیدار دیدار کردند.

حجت‌الاسلام طالبی در این دیدار اظهار کرد: امروزه موضوع ورزش یک بحث تنها و مختص به ورزشکار نیست بلکه یک قدرت نرم در برابر تهاجم فرهنگی دشمن بوده و باید تلاش کرد تا در عرصه تربیت بدنی و روحی موفق عمل شود.

وی افزود: شناخت دشمن، تهدیدات و روش‌های مقابله با آنها از جمله وظایف همه انسان‌ها است و اقشار مختلف مردم باید تلاش کرده تا راه‌های نفوذ و آسیب‌رسانی دشمن را مسدود کنند.

امام جمعه قیدار با بیان اینکه دشمن در مقوله اعتیاد فعالیت‌های گسترده‌ای را با استفاده از ابزارهای مختلف علیه بشریت انجام می‌دهد، تصریح کرد: آنجایی که قدرت علمی ما تامین می‌شود تحریم هستیم اما در مسائلی که به فرهنگ و معنویت ما ضربه می‌زند تحریم نیستیم و بسیاری از ابزارهای ضربه زدن به جوان ایرانی با ارزان‌ترین قیمت در دسترس و سهل‌الوصول است.

حجت الاسلام طالبی ادامه داد: تمام تلاش دشمن، گرفتن هویت دینی جوانان برای قالب کردن سیاست‌های خودشان بوده و یکی از ابزارهایی که می‌تواند در بحث جنگ نرم و مقابله با اعتیاد تاثیر‌گذار باشد، ورزش و توجه به تربیت بدنی است.

وی تاکید کرد: مسئولیت ما و تمام مسئولان در این حوزه سنگین است و مسئله معنویت و تربیت روح باید در کنار تربیت بدنی و ورزش مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه قیدار با تاکید بر بومی‌سازی رشته‌های ورزشی در شهرستان گفت: شهرستان خدابنده از ظرفیت‌های بالایی در حوزه‌های مختلف ورزشی برخوردار است و می‌توان از آن در راستای تقویت ورزش همگانی و قهرمانی بهره گرفت.

حجت الاسلام طالبی با بیان اینکه ورزشکار حرفه‌ای باد از آرامش بالایی برخوردار باشد و در حوزه‌های مختلف اجتماعی مورد حمایت قرار گیرد تاکید کرد: شنا، سوارکاری و تیراندازی از جمله ورزش‌هایی است که در دین مبین اسلام به آن توصیه شده و باید تقویت شود.

در ادامه این دیدار علی بدرلو رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده گزارش از فعالیت های این اداره ارائه کرد.