وجود 44 موقوفه در شهرستان خدابنده

رئیس اداره اوقاف شهرستان خدابنده از وجود 44 موقوفه در این شهرستان خبر داد. حجت الاسلام حسن رضا محمدی درگفتگوباخبرنگارثبیر، اظهار کرد: اداره اوقاف شهرستان خدابنده در ر استای ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف اقدامات مختلفی را در شهرستان انجام می دهد. وی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در طول سال اشاره کردوگفت: سوگواری […]

رئیس اداره اوقاف شهرستان خدابنده از وجود 44 موقوفه در این شهرستان خبر داد.th

حجت الاسلام حسن رضا محمدی درگفتگوباخبرنگارثبیر، اظهار کرد: اداره اوقاف شهرستان خدابنده در ر استای ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف اقدامات مختلفی را در شهرستان انجام می دهد.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در طول سال اشاره کردوگفت: سوگواری یاس نبوی، نشاط معنوی و برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن و ورزش از دیگر اقداماتی است که توسط این اداره صورت گرفته است.

رئیس اداره اوقاف شهرستان خدابنده ،با بیان اینکه هریک از این برنامه ها به مناسبت های مختلف در استان اجرا می شودگفت: خوشبختانه استقبال مردم به ویژه نسل جوان از این برنامه ها مطلوب است.

حجت الاسلام محمدی، جذب جوانان به اجرای چنین برنامه هایی را ناشی از برنامه ریزی صحیح مسئولان اوقاف عنوان کرد و گفت: مسئولان اوقاف در تلاش هستند علاوه بر توسعه موقوفات به ترویج فرهنگ وقف نیز بپردازند، زیرا فرهنگ سازی این موضوع تاثیر بسزایی در افزایش موقوفات دارد.

وی با بیان اینکه درحال حاضر 44 موقوفه در شهرستان خدابنده وجود داردگفت: مهم‌ترین موقوفه شهر قیدار بقعه قیدار النبی (ع) است که هر ساله گردشگران و علاقه مندان بسیاری را به خود جذب می‌کند.
بازسازی و تعمیر بقاع متبرکه از اهم برنامه های اوقاف است.