والدین شهدا با تمام قوا پیرو ولی فقیه هستند

امام جمعه خدابنده در دیدار با خانواده شهدا گفت: والدین شهدا با تمام قوا پیرو ولی فقیه هستند. به گزارش نسیم اشراق، ائمه جماعات شهرهای قیدار و نوربهار، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران خدابنده، مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی و دیگر مسئولان شهرستان خدابنده با خانواده شهید صادق آقایاری در روستای علی آباد دیدار […]

امام جمعه خدابنده در دیدار با خانواده شهدا گفت: والدین شهدا با تمام قوا پیرو ولی فقیه هستند.

به گزارش نسیم اشراق، ائمه جماعات شهرهای قیدار و نوربهار، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران خدابنده، مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی و دیگر مسئولان شهرستان خدابنده با خانواده شهید صادق آقایاری در روستای علی آباد دیدار کردند.
حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار در این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهلمین طلوع پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا وظیفه ما است چرا که دیدار با این عزیزان احساس سربلندی را به انسان انتقال می‌دهد.
وی ادامه داد: این افراد که با تقدیم عزیزترین کسان خود باعث استحکام و قدرت نظام جمهوری اسلامی شده اند بسیار ارزشمند هستند و همچنان با تمام قوا پیرو ولی فقیه هستند.
در ادامه شهیدی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده نیز با ارائه گزارشی از خدمات رسانی بنیاد به جامعه هدف و نحوه شهادت این شهید گرانقدر افزود: خداوند توفیق دهد تا وظیفه دینی خود را در قبال شهدا و خانواده گرانقدر آنان به خوبی انجام دهیم.
وی تاکید کرد: باید به خاطر داشته باشیم که آرامش کنونی و اقتدار کشور عزیزمان ایران، مرهون جانفشانی این عزیزان است.
در پایان این دیدار از مادر شهید بزرگوار با اهداء لوح تجلیل شد.