واقعه غدیر در اردوگاه قدس خدابنده بازسازی می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: واقعه غدیر در حوالی اردوگاه قدس شهرستان خدابنده بازسازی می‌شود. ولی‌الله ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ثبیر به بازسازی واقعه غدیر اشاره کرد و اظهار داشت: واقعه غدیرخم در شهرستان‌های زنجان و خدابنده بازسازی می‌شود. وی با بیان اینکه این واقعه در ایام دهه غدیر در شهرستان خدابنده بازسازی […]

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: واقعه غدیر در حوالی اردوگاه قدس شهرستان خدابنده بازسازی می‌شود.IMG_2322

ولی‌الله ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ثبیر به بازسازی واقعه غدیر اشاره کرد و اظهار داشت: واقعه غدیرخم در شهرستان‌های زنجان و خدابنده بازسازی می‌شود.

وی با بیان اینکه این واقعه در ایام دهه غدیر در شهرستان خدابنده بازسازی می‌شود، تصریح کرد: این واقعه در مدت یک روز برای علاقه‌مندان اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با بیان اینکه مسئولان برای انجام این طرح توجیه شده‌اند، گفت: نیازمندی‌های لازم برای بازسازی این واقعه برآورده شده است.

وی با بیان اینکه کارگردان بازسازی واقعه غدیر در خدابنده اقدامات لازم را برگزار می‌کند، افزود: اقدامات لازم برای این پروژه پس از هفته دفاع مقدس به صورت رسمی در حال انجام است.

ابراهیمی به مکان برگزاری واقعه غدیر در شهرستان خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: این واقعه در حوالی اردوگاه قدس خدابنده بازسازی می‌شود.

وی به دلیل انتخاب این مکان برای بازسازی واقعه غدیرخم اشاره کرد و افزود: شباهت این مکان به محل غدیرخم دلیل انتخاب این مکان برای اجرای این واقعه است.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده به هدف بازسازی واقعه غدیر در شهرستان خدابنده اشاره کرد و گفت: ترویج امامت و ولایت یکی از دلایل مهم بازسازی این واقعه است.