هنرمندان فعال تعزیه خوان در شهرستان خدابنده بیمه می‌شوند

رئیس انجمن تعزیه‌خوانان شهرستان خدابنده از افزایش سهمیه بیمه هنرمندان تعزیه خوان در شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: هنرمندان فعال تعزیه خوان در شهرستان خدابنده بیمه می‌شوند. به گزارش اشراق آنلاین به نقل ازموج رسا،اسدالله بیگدلی اظهار داشت: امسال سهمیه بیمه هنرمندان تعزیه خوان در شهرستان خدابنده دو برابر شده است که هنرمندانی که […]

رئیس انجمن تعزیه‌خوانان شهرستان خدابنده از افزایش سهمیه بیمه هنرمندان تعزیه خوان در شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: هنرمندان فعال تعزیه خوان در شهرستان خدابنده بیمه می‌شوند.index

به گزارش اشراق آنلاین به نقل ازموج رسا،اسدالله بیگدلی اظهار داشت: امسال سهمیه بیمه هنرمندان تعزیه خوان در شهرستان خدابنده دو برابر شده است که هنرمندانی که بیش از 200 اجرا تعزیه دارند بیمه می‌شوند.

وی با بیان به اینکه سهمیه بیمه هنرمندان تعزیه خوان برای شش ماهه نخست امسال 40 نفر است، ابراز کرد: حق بیمه به اعضای فعالی شامل می‌شود که بیش از 200 اجرای نمایش تعزیه دارند و از اعضای پیوسته انجمن تعزیه خوانان هستند.

رئیس انجمن تعزیه‌خوانان شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه امسال با عنوان همدلی و همزبانی ملت و دولت نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های نجمن تعزیه‌خوانان شهرستان خدابنده امسال در راستای تکریم هنرمندان پیشکسوت و تربیت تعزیه خوانان جوان است.

وی بیان کرد: در حال حاضر 303 نفر عضو وابسته و 51 نفر عضو پیوسته و فعال در انجمن تعزیهخوانان شهرستان خدابنده فعالیت می‌کنند که از 69 نفر از این تعداد از حق بیمه برخوردار هستند.

بیگدلی با اشاره به برگزاری همایش تعزیه با موضوع عاشورا و مظلومیت‌های امام حسین(ع) در روز عاشورا عنوان کرد: با همکاری انجمن تعزیه‌خوانان شهرستان خدابنده این همایش تعزیه در روستاهای پیرتاج و اکلو استان همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری همایش تعزیه اعتراض به جنایت‌های عربستان سعودی در یمن است، گفت: تعزیه مظلومیت امام حسین(ع) در روز عاشورا فردا از ساعت 8 صبح تا 12 در روستای پیرتاج استان همدان اجرا می‌شود.

رئیس انجمن تعزیه‌خوانان شهرستان خدابنده با بیان اینکه برگزاری همایش تعزیه اقدامی برای اعتراض به ظلم است، افزود: همایش تعزیه در راستای پاسخ به حمله عربستان سعودی به یمن در روستای اکلو استان همدان 4 اردیبهشت روز جمعه از ساعت 8 صبح تا 12 برگزار می‌شود.