همه شهدا در وصیت نامه خود به پشتیبانی از ولایت فقیه سفارش می کنند/یادواره شهدا در خدابنده+تصاویر

فرمانده سپاه خدابنده در یادواره شهدا گفت: اگر به سیره عملی شهدا نگاهی بیندازیم مشاهده می کنیم که همه شهدا در وصیت نامه خود به مردم سفارش می کنند که پشتیبان ولایت فقیه باشید و هرگز ولایت را تنها نگذارید. به گزارش اشراق۲۴،ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در یادواره شهدا که در پایگاه کوثر […]

فرمانده سپاه خدابنده در یادواره شهدا گفت: اگر به سیره عملی شهدا نگاهی بیندازیم مشاهده می کنیم که همه شهدا در وصیت نامه خود به مردم سفارش می کنند که پشتیبان ولایت فقیه باشید و هرگز ولایت را تنها نگذارید.dscn8729

به گزارش اشراق۲۴،ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در یادواره شهدا که در پایگاه کوثر حوزه خدیجه کبری(س)بسیج خواهران شهر قیدار برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت:ا گر امروز در امنیت و آسایش زندگی می کنیم مرهون ایثارگریهای رزمندگان و شهداست.

وی با بیان اینکه امروز باید بصیرت و آگاهی ما نسبت به نقشه های شوم دشمنان بیشتر باشد ادامه داد: تکیه گاه حاکمیت همین مردم و فرهنگ بسیج است که با تبعیت از رهبری و حضور گسترده در عرصه های مختلف توانسته با توطئه های شوم دشمنان در طی ۳۴ سال از انقلاب اسلامی مقابله کند.

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: ۷ هزار زن شهیده تقدیم انقلاب اسلامی شده است و این زنان با الگو گیری از حضرت فاطمه زهرا و حضرت زینب سلام الله علیها، دوشادوش مردان در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس جنگیدند و از میهن اسلامی خود دفاع کردند.
وی اظهار کرد: ما در یادواره شهدا بدنبال این هستیم که با بیان رشادت ها و تجدید پیمان با شهدا، سیره عملی آنان را در زندگی فردی خود و در اجتماع پیاده کنیم و از آنها الگو بگیریم.
ابراهیمی افزود: اگر به سیره عملی شهدا نگاهی بیندازیم مشاهده می کنیم که همه شهدا در وصیت نامه خود به مردم سفارش می کنند که پشتیبان ولایت فقیه باشید و هرگز ولایت را تنها نگذارید و ما باید به وصیت نامه شهدا عمل کنیم و آن را چراغ راه آینده خویش قرار دهیم.
حجت الاسلام فیضی مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه خدابنده نیز در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و عنوان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس شهدا با اهدای خون خود از انقلاب و دین و باورهای دینی دفاع کردند و امروز وظیفه ماست که با تفکر و قلم و زبان خود راه شهدا را ادامه دهیم و از انقلاب اسلامی دفاع کنیم.
وی بیان کرد: شهدا از همه چیز خود گذشتند و خون پاک خود را تقدیم کردند تا نهال نوپای انقلاب اسلامی از گزند و آسیب دشمنان در امان بماند.
حجت الاسلام فیضی گفت: امروز هم ما در حال نبرد و جنگ با دشمن هستیم اما صحنه و میدان نبرد تغییر کرده است و جوانان باید با حضور در صحنه از باورهای دینی خود محافظت نمایند و آمادگی مقابله با دشمن را داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: ما باید در راه شهدا گام برداریم و رهرو راه شهدا باشیم و آرمانهای شهدا و وصیت نامه شهدا را ببینیم و به آن عمل کنیم.
شایان ذکر است که درپایان این برنامه فرهنگی زیارت عاشورا قرائت شد و از میهمانان با صرف غذا پذیرائی شد.
dscn8715dscn8717dscn8718dscn8721dscn8728dscn8729dscn8735dscn8743dscn8744dscn8753dscn8757