همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان خدابنده برگزار شد+تصاویر

  رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان خدابنده به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد. به گزارش اشراق۲۴،عزیز عباسی با بیان اینکه توسعه ورزش‌های همگانی در دستور کار اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده قرار دارد، اظهار کرد: در همین راستا برنامه‌ریزی خوبی برای توسعه این بخش […]

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان خدابنده به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش اشراق۲۴،عزیز عباسی با بیان اینکه توسعه ورزش‌های همگانی در دستور کار اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده قرار دارد، اظهار کرد: در همین راستا برنامه‌ریزی خوبی برای توسعه این بخش از ورزش در خدابنده انجام شده است.

وی از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: این همایش روز جمعه ۲۴ شهریورماه با حضور پرشور مردم برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده با بیان اینکه همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان خدابنده به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد تصریح کرد: این همایش از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه آغاز شد.

عباسی با بیان اینکه محل تجمع همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی خدابنده میدان سهروردی مرکز شهرستان تعیین شده بود، خاطرنشان کرد: برای شرکت‌کنندگان در این همایش خانوادگی جوایزی چون کمک هزینه سفرهای عتبات عالیات و مشهد مقدس به قید قرعه اهدا شد.

وی ادامه داد: همچنین جوایز دیگری نیز چون دوچرخه و لوازم خانگی و … به شرکت‌کنندگان در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی خدابنده اهدا شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده با بیان اینکه همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی شهرستان خدابنده با همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان و سپاه ناحیه خدابنده برگزار شد، گفت: همچنین نهادهایی چون شهرداری و شورای اسلامی شهر قیدار و … نیز در برگزاری این همایش حضور داشتند.