هفت نفر در حوزه انتخابیه خدابنده ثبت نام کرده اند/اجازه نخواهیم داد در انتخابات تخلفی صورت بپذیرد

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان خدابنده گفت: تعداد داوطلبان ثبت نام کرده از این شهرستان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی به هفت نفر رسید. به گزارش اشراق۲۴،باب الله فتحی اظهار کرد: طی چهار روز گذشته 10 نفر از خدابنده اقدام به ثبت نام کرده اند که مدارک سه نفر از آنان ناقص بود. وی افزود: […]

600600p15585EDNmainDSC01548رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان خدابنده گفت: تعداد داوطلبان ثبت نام کرده از این شهرستان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی به هفت نفر رسید.

به گزارش اشراق۲۴،باب الله فتحی اظهار کرد: طی چهار روز گذشته 10 نفر از خدابنده اقدام به ثبت نام کرده اند که مدارک سه نفر از آنان ناقص بود.
وی افزود: دیروز داوطلبان برای مجلس شورای اسلامی سه نفر ثبت نام کردند که مدارک یک خانم داوطلب ناقص بود و ثبت نام دو داوطلب دیگر قطعی شد و امروز دو نفر دیگر نیز ثبت نام کردند و مدارک آنها در حال بررسی است.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه و فرماندار شهرستان خدابنده ادامه داد: ما مسئولین و مدیران باید به گونه ای عمل کنیم که زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات مهم پیشرو را فراهم کنیم و به گونه ای که کسی به ناحق از ورود به عرصه انتخابات محروم نشود.

وی در ادامه از مسئولین شهرستانی درخواست کرد: بر اساس قانون کلیه امکانات و تجهیزات خود را در اختیار ستاد برگزاری انتخابات قرار دهند و همچنین از مدیران خواست که از تحرکات جانبدارانه و یا برعلیه کاندیدایی خودداری کنند.

فرماندار خدابنده ادامه داد: مدیران دستگاهای اجرایی برنامه های اجرا شده و فعالیت انجام شده را اطلاع رسانی کنند تا شرایط فعلی مشخص باشد تا کاندیدایی از این فعالیت ها در شعارهای انتخاباتی خود استفاده نکند.

مقام عالی دولت در شهرستان خدابنده افزود : ما در انتخابات خود را ملزم به اجرایی شدن  قانون می دانیم و اجازه نخواهیم داد در این امر مهم تخلفی صورت بپذیرد و این اطمینان را به مردم می دهیم که امانت دار خوبی بوده و سعی خواهیم کرد به درستی به وظایف خود عمل کنیم.
لازم به ذکر است که زنجان صاحب یک کرسی در مجلس خبرگان و پنج کرسی در مجلس شورای اسلامی است و از حوزه انتخابیه زنجان و طارم دو نفر، یک نفر از حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه، یک نفر از حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود و یک نفر از شهرستان خدابنده به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.
شایان ذکر است که انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی همزمان هفتم اسفند سال جاری برگزار خواهد شد و ثبت نام از داوطلبان برای مجلس شورای اسلامی از ۲۸ آذر آغاز شده است و تا چهار دی ادامه خواهد داشت.