هفته ملی مهارت،فرصتی برای برای ارائه ظرفیت های آموزش فنی و حرفه ای

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خدابنده با بیان اینکه هفته ملی مهارت،فرصتی برای برای ارائه ظرفیت های آموزش فنی و حرفه ای است افزود: ایجاد فرصت های شغلی پایدار در مسیر اقتصاد مقاومتی از مهمترین اهداف برنامه های هفته ملی مهارت است. محمد رضا احمدی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خدابنده در […]

IMG_0005رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خدابنده با بیان اینکه هفته ملی مهارت،فرصتی برای برای ارائه ظرفیت های آموزش فنی و حرفه ای است افزود: ایجاد فرصت های شغلی پایدار در مسیر اقتصاد مقاومتی از مهمترین اهداف برنامه های هفته ملی مهارت است.

محمد رضا احمدی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴در آستانه هفته ملی مهارت اشاره کرد و گفت: این هفته از اول مرداد ماه آغاز می شود و تا ۸ این ماه ادامه دارد و روز ششم مردادماه به نام روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه هفته ملی مهارت،فرصتی برای برای ارائه ظرفیت های آموزش فنی و حرفه ای است افزود: ایجاد فرصت های شغلی پایدار در مسیر اقتصاد مقاومتی از مهمترین اهداف برنامه های هفته ملی مهارت است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خدابنده ادامه داد: توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی و کارآفرینی،اطلاع رسانی،هدایت و فراگیر کردن آموزش های مهارتی می تاند نقش مهمی در ایجادفرصت های شغلی پایدار داشته باشد.

این مسئول افزود: با اجرای بنامه های متنوع در هفته ملی مهارت تلاش می شود تا مخاطبان و گروه های هدف با رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای بیشتر آشنا شوند.

احمدی با اشاره به این موضوع که هفته ملی مهارت نقش بسزائی در ترویج فرهنگ مهارت آموزی در جامعه دارد افزود: باید با فرهنگ سازی و استفاده از ظرفیت های هفته ملی مهارت،مهارت آموزی را در میان خانواده ها گسترش دهیم چرا که یکی از اهداف اصلی مهارت آموزی گشترش مشاغل خانگی در میان جامعه بخصوص خانواده محروم و آسیب پذیر است.

وی تصریح کرد: آشنائی مخاطبان با آموزش فنی و حرفه ای از مهمترین فرصت های این هفته است و از این رو انتظار می رود در سالی که به نام “اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل”نامگذاری شده است بتوان با عملی کردن آرمان های سازمان، آموزش های خوبی را در سطح حوزه تحت پوشش اجرا کنیم.