نیروهای هلال احمر همواره در همه حوادث در ارائه خدمات پیشگام هستند

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای هلال احمر همواره در همه حوادث در ارائه خدمات پیشگام هستند.

به گزارش نسیم اشراق،، سید البرز حسینی در دیدار با امدادگران در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای زرین رود شهرستان خدابنده از زحمات خالصانه نیروهای امدادی و داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان در امدادرسانی به هموطنان گرفتار در برف و کولاک قدردانی و اظهار کرد: این نیروها همواره در همه حوادث در ارائه خدمات پیشگام هستند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور امدادگران جمعیت هلال احمر در جاده‌های استان موجب آرامش مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی است.

وی به ارائه خدمات امدادی تیم‌های امداد و نجات هلال احمر خدابنده در جاده توزلو به زرین رود اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات به هموطنان گرفتار در برف این مسیر ارتباطی در شرایط سخت برفی و سرمای شب قابل ستایش و تقدیر است.

 حسینی به تامین آب آشامیدنی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای زرین رود اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در تلاش برای رفع کامل مشکل در این پایگاه امدادی هستیم.

هلال احمر خدمات ارزشمندی را به هموطنان ارائه می‌دهد

فرماندار شهرستان خدابنده نیز در این دیدار ضمن عرض خدا قوت به امدادگران حاضر در پایگاه امداد و نجات زرین رود گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر در سرمای زمستان با  شور و اشتیاقی وصف ناپذیر و بی‌منت به هموطنان گرفتار در برف و کولاک و سوانح خدمات امدادی ارائه می‌دهند.

جواد تاراسی افزود: جمعیت هلال احمر خدمات ارزشمندی را به هموطنان ارائه می‌دهد که این مهم را در برف و کولاک نیمه اول دی ماه در مسیرهای مواصلاتی شهرستان و استان زنجان شاهد بودیم که اقدام به امداد رسانی به مسافران و رانندگان در راه مانده و اسکان اضطراری آنان کردند.

گفتنی است، نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان خدابنده و بخشدار زرین رود، نجاتگران هلال احمر پایگاه امداد و نجات جاده‌ای زرین رود را حین انجام عملیات امدادی در جاده توزلو به زرین رود مشاهده و پس از پایان عملیات در این پایگاه حضور یافته و با امدادگران دیدار و  گفت‌وگو کردند.