داشتن برنامه و عملیاتی کردن فرمایشات رهبری ملاک انتخاب اصلح

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در نشست بصیرتی و روشنگری مسجد باب الحوائج شهر کرسف با اشاره به اینکه نگاه کسانی که به خارج از کشور و برجام دارند با نگاه مقام معظم رهبری متفاوت است، عنوان داشت: انتظار رهبر معظم انقلاب  این است که نگاهمان به دست خودمان باشد. به گزارش اشراق۲۴،آیت‌الله […]

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در نشست بصیرتی و روشنگری مسجد باب الحوائج شهر کرسف با اشاره به اینکه نگاه کسانی که به خارج از کشور و برجام دارند با نگاه مقام معظم رهبری متفاوت است، عنوان داشت: انتظار رهبر معظم انقلاب  این است که نگاهمان به دست خودمان باشد.
۴۳۰۵۳۲۹۲۴_۹۶۶۹۴

به گزارش اشراق۲۴،آیت‌الله محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در نشست بصیرتی و روشنگری که در مسجد باب الحوائج شهر کرسف از توابع بخش مرکزی شهرستان خدابنده با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص عدم تکیه به خارج، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند این شش کاندیدا برای پیشرفت اقتصاد کشور نباید به خارج از کشور تکیه کنند، ممکن است این گفته شود که ما می خواهیم از خارج هم استفاده کنیم.

وی ادامه داد: از نظر من منظور رهبری این است که آنچه که مهم است این خودباوری می باشد، خود باوری باعث می شود که ما در زمینه پیشرفت اقتصادی به خودمان توجه کنیم.

عضو خبرگان رهبری اضافه کرد: به نظر من فرمایش حضرت آقا راهگشاست، بعضی ها جنجال به راه نیندازند که ما می خواهیم از خارج سرمایه بیاوریم همه کشورها می آورند ما چرا نیاوریم ؟ بحث سر این موضوع نیست بحث سر این است که ما خود باوری داشته باشیم خودمان برای پیشرفت کشورمان از منابع و تجهیزات کشور خودمان استفاده کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:  البته در برخی مواقع باید از منابع بیرونی استفاده کنیم و کسی هم با  این موضوع مخالفتی ندارد، بحث سر اعتماد به خود، استقلال، عذت ملی و اسلامی است.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نگاه کسانی که به خارج از کشور و برجام دارند با نگاه مقام معظم رهبری متفاوت است، عنوان داشت: انتظار رهبر معظم انقلاب  این است که نگاهمان به خودمان باشد، نگاهمان به دست خودمان باشد، خودمان تولید کنیم و با دستان خودمان کشور را پیشرفت بدهیم دیگری به دنبال پیشرفت کشور مانیست و اگر کاری هم انجام دهند چند برابر منفعت آن را می برد.

وی در خاتمه بیان داشت: باید به کسی رای دهیم که در عرصه های مختلف کشوری برنامه داشته باشد و  همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری را در کشور پیاده کند.

حجت الاسلام دولابی ادامه داد: هرجا مردم در صحنه حضور داشته باشند  قدرت جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان معنا و عینیت پیدا می‌کند و رهبر معظم انقلاب برای مردم در انتخابات نقش قائل هستند و آن را با امنیت و اقتدار کشور مرتبط ‌می‌دانند.

وی با بیان اهمیت حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها در پیش رو  افزود: این حضور کشور را بیمه و چشم طمع بدخواهان ودشمنان را نابود و باعث پایداری امنیت در کشور می‌شود.

حجت الاسلام دولابی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین ارکان جمهوری اسلامی ایران مردم هستند و انتخابات نیز یکی از ارکان مهم و سرنوشت‌ساز است که توسط خود مردم برگزار می‌شود تصریح کرد: این مردم هستند که انتخابات را برگزار می‌کنند و ما به عنوان مجریان برگزاری انتخابات، مقدمات کار را فراهم می‌کنیم و بار اصلی کار بر دوش مردم است.

وی بیان کرد: آنچه مهم است، تأکید مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های اخذ رأی است و انتخاب فرد یا افراد در اولویت بعدی قرار دارد.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: حضور پرشور، مشارکت حداکثری می‌تواند اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در صحنه‌های بین‌المللی افزایش دهد و امیدواریم که حماسه بزرگی در ۲۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری خلق شود.