نکوداشت و بزرگداشت جانبازان نوعی یادواره شهدای زنده است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خدابنده گفت: نکوداشت و بزرگداشت جانبازان یک نوع یادواره شهدای زنده است. حجت‌الاسلام نجم‌الدین فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اشراق آنلاین، با اشاره به روز جانباز اظهار داشت: جانبازان از نیروهای بسیجی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، ارتش و نیروهای انتظامی کشورمان هستند. وی با اشاره به اینکه جانبازان برای […]

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خدابنده گفت: نکوداشت و بزرگداشت جانبازان یک نوع یادواره شهدای زنده است.13921112000383_PhotoA

حجت‌الاسلام نجم‌الدین فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اشراق آنلاین، با اشاره به روز جانباز اظهار داشت: جانبازان از نیروهای بسیجی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، ارتش و نیروهای انتظامی کشورمان هستند.

وی با اشاره به اینکه جانبازان برای حفظ انقلاب در مقابل دشمنان سینه سپر کردند، افزود: جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس شهیدان زنده تاریخ و ملت ایران هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خدابنده تصریح کرد: نکوداشت و بزرگداشت جانبازان یک نوع یادواره شهدای زنده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه مردم به ویژه جوانان باید به اعتقادات و ارزش‌های جانبازان احترام قائل شوند، گفت: جانبازان به فرمان ولایت فقیه علیه دشمنان قیام کردند و نکوداشت آنها همانند نکوداشت شهداست.

فتحی با بیان اینکه مسئولان باید حضور جانبازان را در جبهه‌های حق علیه باطل ارج نهند، افزود: جانبازان برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان جامعه تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه نسل جوان امروز می‌توانند درس‌های بزرگی را از جانبازان یاد بگیرند، متذکر شد: جانبازان جان و همه داشته خود را فدای اسلام و انقلاب کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خدابنده در پایان اظهار داشت: بزرگ‌ترین وظیفه مسئولان نکوداشت مقام جانباز در عرصه‌های مختلف است.