نواختن زنگ انقلاب در خدابنده+تصویر

مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب  با حضور مسئولان شهرستان خدابنده در دبیرستان رسالت شهر قیدار برگزار شد. به گزارش نسیم اشراق.مراسم نواختن زنگ انقلاب در شهر قیدار با حضور بیگدلی فرماندار شهرستان خدابنده ، حجت الاسلام موسوی امام جمعه محترم شهر قیدار ، اعضای شورای اداری و دانش آموزان در دبیرستان رسالت شهر قیدار برگزار […]

مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب  با حضور مسئولان شهرستان خدابنده در دبیرستان رسالت شهر قیدار برگزار شد.

به گزارش نسیم اشراق.مراسم نواختن زنگ انقلاب در شهر قیدار با حضور بیگدلی فرماندار شهرستان خدابنده ، حجت الاسلام موسوی امام جمعه محترم شهر قیدار ، اعضای شورای اداری و دانش آموزان در دبیرستان رسالت شهر قیدار برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار در این برنامه با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: هدف اصلی انقلاب اسلامی خارج ساختن مردم از دست حکومت طاغوت،براندازی حکومت استبداد و استقرار نظام اسلامی بود این که قانون الهی حاکم باشد ارزشهای اسلامی معتبر باشد.

وی افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور ارائه الگوی حکومت دینی بر پایه ولایت فقیه است .

امام جمعه قیدار ادامه داد: به همین دلیل در طول قریب به چهار دهه،کشتی انقلاب اسلامی در دریای متلاطم و سرشار از خطرات سهمگین با وجود مواجهه با انواع تهدیدها و تحریم ها توانسته به خوبی راه خود را طی کند و قله های موفقیت را در عرصه های مختلف فتح کند و الگوی کشورهای منطقه و سراسر جهان شود.

ایوب بیگدلی فرماندار شهرستان خدابنده نیز در این مراسم با تبریک دهه فجرگفت: در ایام دهه فجر امسال ۸۱ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۱۲۰ میلیارد و ۵۸ میلیون تومان در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: علاوه بر طرح های قابل افتتاح، عملیات اجرایی ۱۵ پروژه دیگر نیز با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۸۳۸ میلیون تومان همزمان با دهه فجر در خدابنده آغاز می شود.

فرماندار خدابنده ادامه داد: گاز رسانی به ۱۹ روستاها با اعتبار ۳۶ میلیارد و ۶۸۴ میلیون تومان، روکش آسفالت در ۳۵ کیلومتر از مسیرهای ارتباطی شهرستان با اعتبار بیش از هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، احداث کانال انتقال آب در زمین های زراعی با اعتبار بیش از ۵۲۷ میلیون تومان، واحد مرغداری گوشتی ۲۰ هزار قطعه ای و واحد تولید خوراک دام از جمله طرح های قابل افتتاح است.

پخش کلیپ و اجرای سرود و قرائت مقاله از دیگر برنامه های این مراسم بود.