دشمن اگر بخواهد فتنه‌گری را تکرار کند باز هم از رهبر و ملت تودهنی خواهد خورد

امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه گفت: دشمن اگر بخواهد فتنه‌گری را تکرار کند باز هم از رهبر و ملت تودهنی خواهد خورد و انشاءالله ملت ایران انتقام فتنه‌گری را از آمریکا خواهد گرفت. به گزارش اشراق۲۴،حجت الاسلام سید علی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قیدار با بیان اینکه […]

امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه گفت: دشمن اگر بخواهد فتنه‌گری را تکرار کند باز هم از رهبر و ملت تودهنی خواهد خورد و انشاءالله ملت ایران انتقام فتنه‌گری را از آمریکا خواهد گرفت.

به گزارش اشراق۲۴،حجت الاسلام سید علی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قیدار با بیان اینکه وجود ایران امن در منطقه ناامن خاورمیانه برای آنان قابل تحمل نیست، افزود: اگر اخبار حوادث و اغتشاشات اخیر در تهران و شهرستان‌ها را مرور کنیم نشان می‌دهد که یک برنامه‌ریزی دقیق و تقسیم کار منظم برای برهم زدن امنیت و اقتدار ملی ایرانیان در کار است

وی ادامه داد: دشمن اگر بخواهد فتنه‌گری را تکرار کند باز هم از رهبر و ملت تودهنی خواهد خورد و انشاءالله ملت ایران انتقام فتنه‌گری را از آمریکا خواهد گرفت.

موسوی افزود: اظهارات مقام‌های آمریکایی از ترامپ گرفته تا خانم کلینتون و جان مک کین، حکایت از آن دارد که فکر اغتشاش از واشنگتن صادر شده است چندی پیش «اسکات مادل» افسر امنیتی آمریکا و متخصص در امور ایران با حضور در جلسه استماع کنگره، طرح ۷ محوری با عنوان «ایران زیر نظر» ارائه داد.

امام جمعه قیدار گفت: آمریکایی‌ها از زمانی که طرح براندازی از داخل را بهترین راهکار برای مقابله با ایران تشخیص دادند همیشه در حال رصد و ارزیابی تحولات ایران هستند تا در لحظه مناسب برنامه‌شان را اجرا کنند.

موسوی با بیان اینکه معنای واقعی هوشیاری در برابر دشمن، از بین بردن زمینه‌ها و منافذی است که می‌تواند مورد بهره‌برداری دشمن قرار گیرد، گفت: اما دشمنان ما در راسشان آمریکای جنایتکار بداند با بیداری امت بصیر و همیشه در صحنه و پا در رکاب ایران و رهبری‌های پیامبر گونه مقام معظم رهبری با عنایت حضرت حق و توجهات امام عصر خواب دشمنان برای ایجاد ایران ناامن تعبیر نخواهد شد.

وی با اشاره به فرار رسیدن سالگرد شهادت نواب صفوی، طهماسبی، واحدی وذوالقدر از فدائیان اسلام، گفت: مجاهد خستگی ناپذیر و عالم متعهد شهید نواب صفوی از عالمان نادری است که در تاریک‌ترین و پر خفقان ترین دوران کشور ایران و غربت جهان تشیع، مثل ستاره‌ای درخشید، و به جهاد و مبارزه و جان فشانی در راه حق همت کرد. آن عالم وارسته برای از بین بردن آلودگیها، فساد و بی بند و باری از جامعه اسلامی، به همراه عده‌ای از بندگان مخلص حرکتی را آغاز کرد.

امام جمعه قیدار گفت: نخستین جرقه‌های قیام امام و انقلاب اسلامی از آن حرکت انقلابی آغاز شد و خون این شهید و شهدای فدائیان اسلام بود که به نهضت انقلاب اسلامی منتهی شد.

موسوی افزود: یکی از این شهدای گرانقدر شهید مظفر ذوالقدر است که از افتخارات شهرستان خدابنده از شهر کرسف است.