نمایشگاه کتاب شهرستانی در خدابنده دائر شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده گفت: در راستای رعایت عدالت فرهنگی همزمان با نمایشگاه بین‌المللی کتاب، نمایشگاه کتاب شهرستانی با عرضه 10 هزار جلد کتاب در خدابنده آغاز به کار کرد.

به گزارش نسیم اشراق،علی جهانشاهلو،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده گفت: همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نمایشگاه شهرستانی در خدابنده دائر شده است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب شهرستان خدابنده از امروز آغاز به کار کرده و تا سوم خرداد ماه امسال دایر خواهد بود، اضافه کرد: زمان بازدید از این نمایشگاه صبح‎ها از ساعت 9 تا 13 و در نوبت عصر از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 21 و 30 دقیقه خواهد بود.

جهانشاهلو با اشاره به عرضه 10 هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف در این نمایشگاه گفت: کتاب‌های ادبی، انقلاب اسلامی، تاریخی، جهاد تبیین، حجاب و عفاف، دفاع مقدس، دینی، رمان، روانشناسی، علوم قرآنی و کودک و نوجوان از جمله کتاب‌هایی است که در نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی با اشاره به ارائه تخفیف 20 تا 50 درصدی در نمایشگاه کتاب خدابنده گفت: این نمایشگاه در راستای توزیع عدالت فرهنگی و دسترسی بیشتر شهروندان خدابنده‌ای به منابع فرهنگی دایر شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده افزود: با توجه به نزدیک بودن ایام رحلت امام خمینی (ره) کتاب‌هایی در باب معرفی ایشان، در رابطه با تبیین فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین (ع) و شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نیز عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به رویکرد اجتماعی حاکم بر جامعه تلاش شده کتاب‌هایی در باب معرفی حجاب برتر از نویسندگان مختلف داشته باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با دعوت از مردم شهرستان برای حضور در این نمایشگاه گفت: قطعا حضور و استقبال مردم انگیزه مسئولان را برای استمرار اجرای برنامه‌های فرهنگی بیشتر خواهد کرد.

وی یادآور شد: این نمایشگاه  تا ۳ خرداد ماه سالجاری همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶:۳۰ تا ۲۱:۳۰ پذیرای علاقه‌مندان به دنیای کتاب است.

جهان شاهلو ادامه داد: ارائه آثار کودک و نوجوان با رویکرد دفاع مقدس و ورود جدی‌تر در ارائه آثار حوزه زن از جمله اقدامات دیگری است که در برپایی نمایشگاه کتاب امسال به آن پرداخته شده است.