نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در دهه فجر در خدابنده برپا می شود/تجلیل از مدافعان حرم در خدابنده

فرمانده سپاه خدابنده از برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: به مناسبت دهه فجر از مدافعان حرم در نماز جمعه قیدار تجلیل می شود. به گزارش اشراق۲۴،امروز جلسه کارگروه جهاد اقتصادی به همت بسیج سازندگی در دفتر فرمانده سپاه شهرستان خدابنده برگزار شد. ولی اله ابراهیمی فرمانده […]

فرمانده سپاه خدابنده از برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: به مناسبت دهه فجر از مدافعان حرم در نماز جمعه قیدار تجلیل می شود.
DSCN9379

به گزارش اشراق۲۴،امروز جلسه کارگروه جهاد اقتصادی به همت بسیج سازندگی در دفتر فرمانده سپاه شهرستان خدابنده برگزار شد.

ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در این جلسه با تبریک دهه فجر گفت: به واقع بنا بر فرمایش امام راحل،انقلاب ما انفجار نور بود.

وی افزود: محور قراردادن فرمایش ها و رهنمودهای رهبری در همه زمینه ها بویژه اقتصادی بسیار حائز اهمیت است و مردم باید بیشتر به این گفتارها توجه کنند.

فرمانده سپاه خدابنده به اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: محرومیت زدائی محور اردوهای جهادی است و کسانی که در این اردوها شرکت می کنند لذت معنوی خاصی را تجربه می کنند.

وی به افتتاح فروشگاههای افق کوروش و جانبو در شهرستان خدابنده اشاره کرد و افزود: مقرر شده است تا کارگروهی برای بررسی مزایا و معایب این فروشگاهها در سطح شهرستان برگزار شود.

*تجلیل از مدافعان حرم در دهه فجر در خدابنده

ابراهیمی ادامه داد: آموزش هائی که در ادارات و نهادهای مختلف برگزار می شود باید کاربردی باشد و به درد مردم شهرستان بخورد تا نتیجه بخش باشد.

وی با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر برنامه های مختلفی در سطح شهرستان خدابنده برگزار می شود افزود: در ۱۵بهمن  قبل از خطبه های نماز جمعه از مدافعان حرم شهرستان تجلیل می شود و سردار کرمی فرماندهی سپاه استان زنجان سخنران این برنامه خواهد بود.

DSCN9378

ابراهیمی ادامه داد: در ۲۲بهمن در برنامه راهپیمائی این روز حجت الاسلام دولابی نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری به ایراد سخن خواهد پرداخت.

*برپائی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در خدابنده

وی افزود: در ۱۷بهمن ماه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سالن فرهنگ سرای شهر قیدار افتتاح می شود و در کنار غرفه های ارائه محصولات اقتصاد مقاومتی،غرفه هایی نیز برای مشاوره ازدواج،تحصیلی،مذهبی و بویژه اقتصادی برپا می شود تا در این موارد هم به مردم خدمت رسانی شود.

فرمانده سپاه خدابنده اضافه کرد: در دهه فجر اکیپ پزشکی شامل دندان پزشک،ماما و پزشک عمومی که از استان زنجان می آیند به همراه اکیپ پزشکی خدابنده به مناطق محروم بویژه روستای الی بیک بخش افشار برای خدمت رسانی به مردم این منطقه اعزام می شوند .

*برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی در خدابنده

وی با بیان اینکه در طول این دهه پروژه های اقتصاد مقاومتی شامل پرورش بلدرچین،ماهی،زنبور عسل،قارچ،کارگاه رشته بری و گلخانه ای در سطح شهرستان خدابنده افتتاح می شود افزود: همایش اقتصاد مقاومتی و تجلیل از فعالان این عرصه در ۱۷بهمن با سخنرانی جعفری رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان در فرهنگ سرای شهر قیدار بر گزار می شود.

DSCN9383

ابراهیمی در پایان سخنان خود اضافه کرد: در سال جاری مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰هزار تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی از طریق بسیج سازندگی سپاه شهرستان خدابنده اعطاء شده است و با توجه به فعالیت خوب این شهرستان در این عرصه،مبلغ ۶۰۰میلیون تومان نیز تنها به بودجه خدابنده در این زمینه اضافه شده است و در شهرهای دیگر استان زنجان وضعیت بدین گونه نیست.

در ادامه دانشور مسئول بسیج سازندگی سپاه خدابنده به ارائه گزارش پرداخت و سپس هر یک از اعضا نظرات خود را مطرح کردند.