نقش مادران شهید در انقلاب با هیچ قشری قابل مقایسه نیست

امام جمعه قیدار گفت: نقش مادران و همسران شهید با نقش هیچ قشر و گروهی در انقلاب قابل مقایسه نیست فقط نقش آنها را با نقش شهدا می‌توان مقایسه کرد. به گزارش اشراق آنلاین، حجت‌الاسلام سیدعلی طالبی عصر دیروز در جمع خانواده‌های شهدا اظهار داشت: اسلام دستور به حفظ ارزش‌ها و شعائر الهی داده و […]

امام جمعه قیدار گفت: نقش مادران و همسران شهید با نقش هیچ قشر و گروهی در انقلاب قابل مقایسه نیست فقط نقش آنها را با نقش شهدا می‌توان مقایسه کرد.13930125000711_PhotoA

به گزارش اشراق آنلاین، حجت‌الاسلام سیدعلی طالبی عصر دیروز در جمع خانواده‌های شهدا اظهار داشت: اسلام دستور به حفظ ارزش‌ها و شعائر الهی داده و حفظ شعائر الهی را از ویژگی‌های متقین قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه شهید و شهادت از بالاترین ارزش‌ها و شعائر الهی است، گفت: نقش مادران و همسران شهید با نقش هیچ قشر و گروهی در انقلاب قابل مقایسه نیست فقط نقش آنها را با نقش شهدا می‌توان مقایسه کرد.

امام جمعه قیدار به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص گرامیداشت یاد و نام شهدا اشاره و گفت: همسران و مادران شهدا نقش بسیار بزرگی در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایفا کردند و امنیت امروز ما مدیون ایثارگری‌های آنان است.

این مسئول با بیان اینکه باید قدردان خانواده‌ها و همسران شهدا باشیم، ادامه داد: امروز ایران اسلامی به دلیل ایثار و ازخودگذشتگی فرزندان و همسران شهدا در امنیت و آسایش است.

طالبی با بیان اینکه شهدا از جان خود گذشتند تا امروز ما در آسایش و آرامش باشیم، تصریح کرد: کشورمان امروز در سایه ایثار فرزندان این آب و خاک در آرامش و آسایش است.