نظم و امنیت یک تولید جمعی است که پلیس حافظ آن است/کشف ۷۳۶ کیلوگرم انواع موادمخدر

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه پلیس نگهدارنده نظم و امنیتی است که آحاد مردم و دستگاه‌های مختلف آن را برقرار کرده‌اند، گفت: امنیت امروز حاصل همکاری جمعی شهروندان است‌. به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار محمد طراقیه، در سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان، به قرار گرفتن در هفته گرامی‌داشت فراجا […]

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه پلیس نگهدارنده نظم و امنیتی است که آحاد مردم و دستگاه‌های مختلف آن را برقرار کرده‌اند، گفت: امنیت امروز حاصل همکاری جمعی شهروندان است‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار محمد طراقیه، در سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان، به قرار گرفتن در هفته گرامی‌داشت فراجا از با شعار«پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس»، اشاره و اظهار کرد: امروز مصادف با سومین روز هفته فراجا است که با عنوان «پلیس انقلابی، جامعه ایمانی» نام‌گذاری شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه امنیت و سلامتی دو نعمت ناشناخته در هر جامعه‌ای محسوب می‌شود، افزود: نظم و امنیت مطلوب موجود، حاصل کار جمعی آحاد ملت است و دستگاه‌ها و نهادهای حکومتی و خدماتی با همکاری کامل و هم‌افزایی در کنار نیروی انتظامی بوده و این نیرو با همدلی وظایف خود را انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه پلیس همه توان خود را برای ایجاد امنیت پایدار در جامعه به‌کار گرفته است، تصریح کرد: لزوم امنیت در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و ..‌. بر کسی پوشید نیست و پلیس در مقابله جدی و مستمر با هرگونه حرکتی که مخل امنیت کشور و مردم باشد، پای کار است چرا که امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است.

سردار طراقیه با بیان اینکه پلیس نگهدارنده نظم و امنیتی است که آحاد مردم و دستگاه‌های مختلف آن را برقرار کرده‌اند، ادامه داد: امنیت امروز حاصل همکاری جمعی شهروندان است‌ چرا که نظم و امنیت یک تولید جمعی بوده و مردم صاحب این نظام و امنیت هستند از این رو است که در حوادث و رخدادهای مختلف با بصیرت پا به میدان گذاشته‌اند.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: پلیس تا پای جان در خدمت مردم و حفظ امنیت است و اجازه نخواهیم داد آشوبگران و مخلان نظم، امنیت شهر را بهم بزنند.

وی تاکید کرد: ما به خون شهدا قسم خورده‌ایم که تا پای جان وظیفه خود را که حفظ امنیت و آرامش مردم است، انجام دهیم.

سردار طراقیه با اشاره به اینکه صرف نظر از ماموریت‌های اصلی، پلیس در حوزه‌های مختلف خدمت می‌کند و در کنار مردم است، تصریح کرد: پلیس زنجان در ارتباط الکترونیکی و سرعت در پاسخگویی جزو پنج استان برتر با بیش از ۸۵ درصد رضایت‌مندی است.

فرمانده انتظامی استان زنجان به کشف ۱۰۰ درصد قتل‌های به وقوع پیوسته، دستگیری۱۵ باند تهیه و توزیع موادمخدر در۶ ماه نخست سال و کشف ۷۳۶ کیلوگرم انواع موادمخدر در سطح استان اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۹۶۴ قاچاقچی در شش ماهه اول سال دستگیر شده‌اند