نداشتن کشتارگاه،معضلی برای خدابنده است/نماینده مردم خدابنده به رئیس سازمان دامپزشکی کل کشور نامه نوشت+مستندات

احمد بیگدلی،نماینده مردم خدابنده با بیان اینکه نداشتن کشتارگاه،معضلی برای خدابنده است، نامه ای به رئیس سازمان دامپزشکی کل کشور نوشت و خواستار رفع این مشکل لاینحل شد. به گزارش اشراق۲۴،احمد بیگدلی،نماینده مردم خدابنده با بیان اینکه نداشتن کشتارگاه مطلوب،معضلی برای خدابنده است، نامه ای به مهدی خلج رئیس سازمان دامپزشکی کل کشور نوشت و […]

IMG_20160726_213351احمد بیگدلی،نماینده مردم خدابنده با بیان اینکه نداشتن کشتارگاه،معضلی برای خدابنده است، نامه ای به رئیس سازمان دامپزشکی کل کشور نوشت و خواستار رفع این مشکل لاینحل شد. به گزارش اشراق۲۴،احمد بیگدلی،نماینده مردم خدابنده با بیان اینکه نداشتن کشتارگاه مطلوب،معضلی برای خدابنده است، نامه ای به مهدی خلج رئیس سازمان دامپزشکی کل کشور نوشت و خواستار رفع این مشکل لاینحل شد.

مطالبی که در این نامه ذکر شده است: بالا بودن هزینه حمل و نقل دام به کشتارگاه زنجان به دلیل دوری مسافت و تعرفه بالای کشتار دام سبک و سنگین نسبت به سایر استانهای هم جوار در استان زنجان،موجب نارضایتی دامداران و قصابان شهرستان خدابنده شده است و امید است که با ساخت کشتارگاه صنعتی در این شهرستان شاهد حل این مشکل لاینحل باشیم.