توکل و توسل دو بال عروج شهدا بود/یادواره شهدای «آبروی محله» در ایام الله دهه فجر در خدابنده برگزار شد+تصاویر

امام جمعه قیدار در یادواره شهدای “آبروی محله”که به مناسبت دهه فجر در منزل شهید عبدی برگزار شد گفت: توکل و توسل دو بال عروج شهدا بود. به گزارش اشراق۲۴،به مناسبت دهه فجر، یادواره شهدای “آبروی محله” با حضور مسئولان و مردم ولایت مدار و شهید پرور در منزل شهید عبدی به همت حوزه مدرس […]

امام جمعه قیدار در یادواره شهدای “آبروی محله”که به مناسبت دهه فجر در منزل شهید عبدی برگزار شد گفت: توکل و توسل دو بال عروج شهدا بود.DSCN1052DSCN1053DSCN1100DSCN1102DSCN1112DSCN1115DSCN1137DSCN1152DSCN1174DSCN1182DSCN1188DSCN1194

به گزارش اشراق۲۴،به مناسبت دهه فجر، یادواره شهدای “آبروی محله” با حضور مسئولان و مردم ولایت مدار و شهید پرور در منزل شهید عبدی به همت حوزه مدرس شهری سپاه خدابنده برگزار شد.

نتایج جنگ تحمیلی جهان را متوجه انقلاب اسلامی کرد

حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار در این مراسم با بیان این که هشت سال دفاع مقدس تجلی توجه اهل بیت(ع) به جوانان این سرزمین بود اظهار کرد: ایران با نتایجی که در جنگ تحمیلی به دست آورد توانست جهان را متوجه انقلاب اسلامی کند.

وی تقدس جنگ تحمیلی را یادآور شد و اذعان کرد: شهدای بزرگوار به هیچ وجه به برگزاری چنین یادواره‌هایی نیاز ندارند، بلکه برگزاری یادواره‌ها به این خاطر است که ایشان بیشتر در زندگی ما حضور داشته باشند.

توکل و توسل دو بال عروج شهدا بود

امام جمعه قیدار در بخشی از این یادواره با یادی از شهدای مدافع حرم تصریح کرد: امنیتی که امروز در ایران اسلامی برقرار است، نتیجه جان فشانی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم است که ادامه دهنده ی راه آنان هستند.

وی توکل به خدا و توسل به اهل بیت(ع) را دو بال پرواز و عروج شهدا عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در دنیای امروز هم اگر قرار باشد در راه حق به پیش برویم چاره‌ای جز پرواز با این دو بال نداریم.

حجت الاسلام موسوی شهید را اسم خداوند خواند و تاکید کرد: چنین یادواره‌هایی می‌تواند در بازشناسی شهدای بزرگوار جنگ تحمیلی کمک کند.

وی با بیان این که دل‌های مردم منطقه تحت تاثیر شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی قرار گرفته است بیان کرد: عزت و ذلت دست خداست و اگر شهدای جنگ تحمیلی عزتی در بین مردم به دست آورده‌اند جز به خاطر اخلاص آنان نیست.

نمونه بارز سبک زندگی ایرانی اسلامی  ،سبک زندگی شهدای است

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: نمونه بارز سبک زندگی ایرانی اسلامی  ،سبک زندگی شهدای ماست که باید الگوی زندگی روزمره ما قرار گیرد.

امام جمعه قیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید عبدی اظهار داشت: شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس درس ایثار و فداکاری را به ما آموختند و این شهیدان در نزد خداوند چنان مقامی دارند که فردای قیامت نه تنها برای خانواده خود بلکه برای همه همرزمان ، دوستان و شیعیان شفیع هستند.

در ادامه این مراسم مداحان اهل بیت(ع)به مدیحه سرائی پرداختند و وصیت نامه شهید عبدی نیز قرائت شد.