استکبار ستیزی مهم‌ترین معروف عاشورا و گمشده امروز جوامع بشری/ همایش امر به معروف و نهی از منکر خدابنده برگزار شد+تصاویر

امام جمعه قیداردر همایش امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خدابنده با بیان اینکه مهم‌ترین هدف عاشورا امر به معروف و نهی از منکر بود گفت: استکبار ستیزی مهم‌ترین معروف عاشورا و گمشده امروز جوامع بشری است. به گزارش اشراق۲۴، همایش امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خدابنده با حضور امام […]

dsc09871امام جمعه قیداردر همایش امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خدابنده با بیان اینکه مهم‌ترین هدف عاشورا امر به معروف و نهی از منکر بود گفت: استکبار ستیزی مهم‌ترین معروف عاشورا و گمشده امروز جوامع بشری است.

به گزارش اشراق۲۴، همایش امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خدابنده با حضور امام جمعه شهر قیدار ،امام جمعه محترم بخش بزینه رود،دادستان،ریاست تبلیغات اسلامی ،اداره اطلاعات ،فرماندهی نیروی انتظامی و سپاه پاسداران شهرستان خدابنده به همراه روحانیون و مادحین این شهرستان در محل دفتر امام جمعه با اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام طالبی و مداحی مداح اهل بیت اقای عبدی برگزار شد.

حجت الاسلام طالبی امام جمعه قیدار در این برنامه به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به هدف عاشورا عنوان کرد: مهم‌ترین هدف عاشورا امر به معروف و نهی از منکر بود و استکبار ستیزی مهم‌ترین معروف عاشورا و گمشده امروز جوامع بشری است.

وی با اشاره به ۱۳ مهر ماه روز نیروی انتظامی با تبریک به نیروهای انتظامی گفت: اساسی‌ترین کارهای این ارگان حفظ امنیت است و بدون امنیت هیچ چیزی ارزش ندارد.

امام جمعه قیدار اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی نیروی انتظامی تأمین امنیت بوده و یکی از شروط محبوبیت نیروی انتظامی رعایت قانون و اخلاق در اجرای قانون است.

حجت الاسلام طالبی با بیان اینکه امنیت کشور را مدیون شهیدان و فرزندان سلحشوران ایران زمین هستیم، خاطرنشان کرد: مسأله امنیت فراگیر، نیاز مبرم جامعه است و باوجود تلاش‌ها و توطئه فراوان دشمن، ایران توانسته کشوری دور از جنگ و با امنیت کامل باشد.

امام جمعه قیدار تصریح کرد: اول محرم آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر است که به‌دست فراموشی سپرده می‌شود و همه ما باید در احیای این امر مهم که قیام امام حسین(ع) هم به خاطر آن بود تلاش کنیم.

حجت الاسلام بیگدلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی خدابنده نیز عنوان کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکرضامن بقای اسلام است و از ستون های اصلی دین اسلام به شمار می رود و با نهادینه شدن آن در جامعه اسلامی پیشرفت و شکوفایی را در به دنبال خواهد داشت.

وی اذعان داشت: اجرای امر به معروف و نهی از منکرباعث حفظ و ارتقاء آرمان های اسلامی و انقلابی در جامعه شده و دوری از فرهنگ های آسیب زا در بین مردم را ترویج خواهد داد.

  رئیس اداره تبلیغات اسلامی خدابنده تاکید کرد: در این راستا اهتمام ویژه ای در تبیین و اجرای برنامه های امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بزرگداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر از ۱۲ مهر تا ۱۸ مهرماه در جهت تبیین جایگاه امربه معروف در ساختار جامعه و تقویت باورها دینی برگزار خواهد شد.