ملی شدن صنعت نفت ایران یکی از برگ‌های زرین تاریخ کشورمان در مبارزه با استبداد داخلی و استعمار خارجی است

امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه گفت: ملی شدن صنعت نفت ایران یکی از برگ‌های زرین تاریخ کشورمان در مبارزه با استبداد داخلی و استعمار خارجی است که روحانیت مثل همیشه نقشی مهم در آن داشت. به گزارش نسیم اشراق،حجت‌الاسلام علی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار با بیان اینکه در کنار […]

امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه گفت: ملی شدن صنعت نفت ایران یکی از برگ‌های زرین تاریخ کشورمان در مبارزه با استبداد داخلی و استعمار خارجی است که روحانیت مثل همیشه نقشی مهم در آن داشت.

به گزارش نسیم اشراق،حجت‌الاسلام علی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار با بیان اینکه در کنار دستاوردها، موفقیت‌ها و درخشش‌ها، بسیاری از اقدامات هم بودند که می‌توانست انجام بگیرد و کام ملت را شیرین‌تر کند، افزود: و در اثر کوتاهی‌ها و بی انگیزگی‌ها و دلخوش شدن به چند رفت و آمد هیئت‌های تجاری خارجی اموری بودند که به فراموشی سپرده شد که یکی از آنها شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال بود که مورد غفلت و کمتر مورد توجه قرار گرفت.

وی ادامه داد: بسیاری از اقدامات هم بودند که می‌توانست انجام بگیرد و کام ملت را شیرین‌تر کند، که در اثر کوتاهی‌ها و بی‌انگیزگی‌ها، به فراموشی سپرده شد که یکی از آنها شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال بود.

امام جمعه قیدار برگزاری انتخاباتی با مشارکت ۷۳ درصدی مردم، افتتاح پروژه‌های عظیم اقتصادی، رویش‌های انقلاب مانند شهید حججی و شهید حدادیان، حضور گسترده مردم در راهپیمائی‌های بعد از اغتشاشات و ۲۲ بهمن‌ماه را از جمله موفقیت‌های کشور در سال‌جاری اعلام کرد.

موسوی بمباران حلبچه را یکی از دردناک‌ترین و غم‌انگیزترین رویدادهای جنگ هشت ساله عراق علیه ایران اعلام کرد و افزود: ۲۶ و ۲۷ اسفندماه، روزهایی است که در میان سکوت مجامع بین‌المللی مردم حلبچه قربانی خشن‌ترین روش‌های نسل‌کشی شدند.

امام جمعه قیدار زلزله کرمانشاه، آتش‌سوزی در کشتی سانچی، سقوط هواپیما و حوادث تلخ خیابان پاسداران تهران و از دست رفتن تعدادی از هموطنان عزیز را از جمله حوادث تلخ سال ۱۳۹۶ اعلام کرد که خاطر هر انسان آزاده‌ای را آزرده کرد.

موسوی با اشاره به فرا رسیدن سالروز ملی شدن صنعت نفت در ایران، گفت: ملی شدن صنعت نفت ایران یکی از برگ‌های زرین تاریخ کشورمان در مبارزه با استبداد داخلی و استعمار خارجی است که روحانیت مثل همیشه نقشی مهم در آن داشت.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه رجب آنهم در آغازین روزهای سال جدید، گفت: بر اساس روایات رسیده، ماه رجب از ارزش و شرافت بسیار بالایی برخوردار است و بهترین فرصت برای خودسازی، توبه و بازگشت به بندگی خداست.