مشکل دشمن حجاب نیست بلکه از ایران قوی می ترسد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مشکل دشمن حجاب نیست بلکه از ایران قوی می ترسد. به گزارش نسیم اشراق،؛یادواره ۳۶۰۰۰ دانش آموز شهید کشور و ۳۶ دانش آموزشهید شهرستان خدابنده با حضور حجت الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان و جمعی از […]

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مشکل دشمن حجاب نیست بلکه از ایران قوی می ترسد.

به گزارش نسیم اشراق،؛یادواره ۳۶۰۰۰ دانش آموز شهید کشور و ۳۶ دانش آموزشهید شهرستان خدابنده با حضور حجت الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد.

مشکل دشمن حجاب نیست بلکه از ایران قوی می ترسد

 

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام بیگدلی ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و تسلیت شهادت شهدای حرم حضرت شاهچراغ(ع) اظهار داشت:مشکل دشمنان حجاب نیست بلکه مشکل اصلی آنها با ایران قوی و مستقل و پیشرفت کشور است.

 

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن جلوگیری از پیشرفت ایران در عرصه های مختلف است، بیان داشت: موضوعی که دشمن نمی‌توانست تحمل کند، یک ایران مقتدر است که در عرصه‌های بین‌المللی حرف اول را در منطقه می‌زند و اخیراً با شرکت در پیمان‌های مختلف جهانی و بین‌المللی، وارد عرصه‌ای شده که دیگر هیچ برخوردی در تقابل با این ایران قوی اثرگذار نیست.

 

حجت الاسلام بیگدلی گفت:پیشرفت های دانشمندان ایرانی در عرصه های مختلف علمی، پزشکی، بنیادی و نظامی باعث شده است تا ایران اسلامی در جهان بدرخشد.

 

این مسئول افزود:زمانی که دشمنان متوجه شدند که دیگر نمیتوانند در عرصه های نظامی،علمی،پزشکی و اقتصادی با ایران عزیز مقابله کنند به سمت مسائل فرهنگی رفته و با تحریک احساسات جوانان و نوجوانان ما باعث بروز برخی مشکلات در جامعه می شوند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان  به فضای مجازی و سواد رسانه اشاره کرد و عنوان کرد:دشمنان ایران اسلامی با فضای مجازی که در اختیار دارند به طور مستمر برای ایجاد هجمه در کشور اخبار دروغ و کذب انتشار می دهند.

 

حجت الاسلام بیگدلی در پایان خاطرنشان کرد:دشمن با هر توطئه وفتنه ای بدنبال لطمه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است که همواره با شکست مواجه شده ومردم بابصیرت ایران این توطئه ها را خنثی می کنند.