مشکلات شهرگرماب وغارکتله خورازنگاه توریست ها ومسافران نوروزی

خبرنگاراشراق آنلاین پای دردودل بعضی ازتوریست هاومسافران نوروزی که ازغارکتله خورشهرگرماب شهرستان خدابنده بازدیدکرده اندنشسته است.درحالی که چندروزی ازآغازسال جدیدنگذشته است ومسافران نوروروزی یابه شهرودیارخودشان بازگشته یادرحال بازگشت هستند،خبرنگاراشراق آنلاین پای دردودل بعضی ازتوریست هاومسافران نوروزی که ازغارکتله خورشهرگرماب شهرستان خدابنده بازدیدکرده بودندنشسته است. خبرنگاراشراق آنلاین: پای صحبت چند توریست ومسافرنوروزی در غارکتله خور نشستم […]

خبرنگاراشراق آنلاین پای دردودل بعضی ازتوریست هاومسافران نوروزی که ازغارکتله خورشهرگرماب شهرستان خدابنده بازدیدکرده اندنشسته است.00001(11)درحالی که چندروزی ازآغازسال جدیدنگذشته است ومسافران نوروروزی یابه شهرودیارخودشان بازگشته یادرحال بازگشت هستند،خبرنگاراشراق آنلاین پای دردودل بعضی ازتوریست هاومسافران نوروزی که ازغارکتله خورشهرگرماب شهرستان خدابنده بازدیدکرده بودندنشسته است.

خبرنگاراشراق آنلاین: پای صحبت چند توریست ومسافرنوروزی در غارکتله خور نشستم ،بعد از خوش آمد گویی از آنها پرسیدم که آیا از جاذبه های گردشکری این شهررضایتی داشته اند ویا چه مشکلی در این مجموعه های گردشگری مشاهده کرده اند؟یکی از آنها که اهل تهران هم بود از راه های ارتباطی احساس نارضایتی می کردو درادامه درباره مشکلات جاده ها بحث کرد.

یکی دیگر از آنها که از اردبیل عازم شهر گرماب وغارکتله خور شده بود از نبود یک عابر بانک در غار و یا از نبود کارت خوان در غرفه ها که برای خرید از ان استفاده کند گلایه مند بود.

مسافر شیرازی که با سختی فراوان در طول گردشگری خود به غار آمده بود از مبلغ بلیط ها ناراضی بود،وی می گفت:در روی بلیط ها مبلغ 6000 هزارتومان نوشته شده بود ولی هنگام ورود از وی مبلغ 8000 هزار دریافت شده بود.

یک خانواده ای که نفهمیدم دقیق از کدام شهر آمده بودند از چادرهای هلال احمر که برای امداد وکمک رسانی برپاشده بودند احساس نارضایتی میکردوگفت: برای درمان فرزند خود که دچار حالت تهوع شده بود به این گروه مراجعه کرده بود که حداقل قرصی برای درمان بگیرد که متاسفانه گفته بودند که هیچ گونه امکانات ودارویی در دسترسشان نیست وفقط بروشورهای هلال احمر را پخش می کنند.

اکثریت توریست ها ادرس حمام آبگرم شهر گرماب رو میپرسیدند که کجا واقع شده است تا از آن دیدن کنند و خود بنده هم که نمیدانستم  این حمام درکجا قرار دارد با کمال شرمندگی می گفتم که نمیدانم کجاست،ودر اخر باید گفت نصف پول های توریست که برای خرج کردن در این مجموعه اورده بودصرف خرید ترشک شدکه برای یک سال اهالی شهرگرماب کافیست والبته اشتغالزایی خوبی بودوچیزی که برای من سوال بود این بودکه آن چه ترشکی بود که شیرین بود؟