مشارکت 500 دانش‌آموز در اردوهای هجرت خدابنده

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: 500 دانش‌آموز در اردوهای طرح هجرت شهرستان خدابنده شرکت کردند. ولی‌الله ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ثبیر به اردوهای طرح هجرت 3 برادران و خواهران بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان در طول تابستان به فعالیت‌های مختلف پرداختند. وی با اشاره به اینکه اردوهای […]

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: 500 دانش‌آموز در اردوهای طرح هجرت شهرستان خدابنده شرکت کردند.13920623000358_PhotoA

ولی‌الله ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ثبیر به اردوهای طرح هجرت 3 برادران و خواهران بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان در طول تابستان به فعالیت‌های مختلف پرداختند.

وی با اشاره به اینکه اردوهای طرح هجرت از ابتدای تابستان امسال آغاز شد، تصریح کرد: این طرح تا پایان تابستان ادامه داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با بیان اینکه 500 دانش‌آموز در اردوهای طرح هجرت شهرستان خدابنده شرکت کردند، افزود: در طول این مدت 80 مدرسه مرمت و بازسازی شده است.

وی به فعالیت‌های مختلف دانش‌آموزان در این اردوها اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان به رنگ‌آمیزی دیوار و نیمکت پرداختند.

ابراهیمی خط‌کشی زمین ورزش حیاط مدارس را از دیگر فعالیت‌های دانش‌آموزان دانست و اظهار کرد: زیباسازی مدارس، جوشکاری و بهسازی میز و نیمکت، سازماندهی کتابخانه‌های مدارس، نمازخانه و … از اقدامات دانش‌آموزان بسیجی در این اردوها بوده است.

وی به اهداف برگزاری اردوهای طرح هجرت دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و ایجاد شور و نشاط در بین جوانان و نوجوانان از اهداف برگزاری این اردوها است.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده ادامه داد: ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی، اشاعه کار و تلاش گروهی و… از دیگر اهداف برگزاری این اردوها است.

وی تمرین کار جمعی و حرفه آموزی را از دیگر اهداف برگزاری این طرح دانست و افزود: همچنین برگزاری برنامه‌های مختلف در این طرح به هزینه‌های دولت کمک می‌کند.

ابراهیمی با بیان اینکه دانش‌آموزان در اردوهای طرح هجرت به فعالیت‌های فرهنگی مختلفی پرداختند، گفت: برگزاری نماز جماعت، قناعت و پیشگیری از اسراف از دیگر برنامه‌های این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در اردوهای طرح هجرت 3 به برنامه‌های مختلفی در مناطق محروم و فاقد امکانات پرداختند.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده اذعان داشت: بسیج سازندگی در راستای منویات مقام معظم رهبری فعالیت‌های مختلفی را در حوزه جهاد اقتصادی با در نظر گرفتن شعار حماسه اقتصادی برگزار می‌کند.