مسوولان و متولیان امر سهم عمده ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارند

نماینده مردم خدابنده گفت:مسوولان و متولیان امر سهم عمده ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارند.حجت الاسلام سید محمد موسوی سجاسی در گفت و گو با خبرنگاراشراق آنلاین افزود:جوانان این مرز و بوم در طول هشت سال دفاع مقدس برای پاسداری از کیان خود به مقابله با دشمن برخاستند و در این […]

نماینده مردم خدابنده گفت:مسوولان و متولیان امر سهم عمده ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارند.81083530-5562858حجت الاسلام سید محمد موسوی سجاسی در گفت و گو با خبرنگاراشراق آنلاین افزود:جوانان این مرز و بوم در طول هشت سال دفاع مقدس برای پاسداری از کیان خود به مقابله با دشمن برخاستند و در این راه جان خود را فدای انقلاب و نظام کردند.

وی یادآورشد: با نگاهی به دوران پر افتخار دوران دفاع مقدس افراد نام آشنا و ماندگاری را می توان جستجو کرد که نام خود را در تاریخ انقلاب ثبت و ماندگار کردند و با رشادت و فداکاری جانانه مانع تحقق برنامه های شوم دشمنان شدند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: نسل کنونی با وقایع و ایثارگری های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی هیچ نوع آگاهی و شناخت کافی ندارند و لازمه تحقق این مهم ارائه و معرفی الگوهای اثر بخش از طریق تولید، پخش و عرضه های برنانه های متعدد و متنوع فرهنگی است.

وی اظهار کرد: بسیاری از موفقیت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی مدیون ایثارگری ها و جانفشانی رزمندگان اسلام است و مسوولان و متولیان امر سهم عمده ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارند.

حجت الاسلام موسوی افزود: طرح سپاس و برگزاری یادواره های متعدد و تجلیل از خانواده های شهدا از دیگر راههای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است .

وی یادآورشد: مذهب شعیه از ظرفیت های بسیار بالایی برای معرفی و الگو سازی شخصیت های بی نظیری برخوردار است و توجه به این مهم نتایج مفیدی به همراه دارد.