مسابقات کشتی پهلوانی روستایی در شهرستان خدابنده برگزار می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده گفت: مسابقات کشتی پهلوانی روستایی در وزن‌های منفی ۸۰ کیلوگرم و به اضافه ۸۰ کیلوگرم برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در این دوره از مسابقات می‌توانند برای ثبت‌نام به اداره ورزش و جوانان خدابنده مراجعه کنند. عزیز عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با […]

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده گفت: مسابقات کشتی پهلوانی روستایی در وزن‌های منفی ۸۰ کیلوگرم و به اضافه ۸۰ کیلوگرم برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در این دوره از مسابقات می‌توانند برای ثبت‌نام به اداره ورزش و جوانان خدابنده مراجعه کنند.

عزیز عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با بیان اینکه فعالیت‌های مختلف ورزشی در شهرستان خدابنده در حال پیگیری است، اظهار کرد: از ابتدای امسال فعالیت‌های مختلفی با برگزاری مسابقات دوره‌های آموزشی و غیره در شهرستان خدابنده پی‌گیری شده و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

وی از برگزاری یک دوره مسابقات کشتی پهلوانی روستایی در شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: این دور از مسابقات به همت هیأت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان خدابنده برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه مسابقات کشتی پهلوانی روستایی در وزن‌های منفی ۸۰ کیلوگرم و به اضافه ۸۰ کیلوگرم برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان برای حضور در این دوره از مسابقات می‌توانند برای ثبت‌نام به اداره ورزش و جوانان خدابنده مراجعه کنند.

عباسی با اشاره به اینکه مسابقات کشتی پهلوانی روستایی هجدهم اسفندماه در استادیوم شهید فهمیده خدابنده برگزار می‌شود، تصریح کرد: مهلت پایانی ثبت‌نام ۱۷ اسفندماه بوده و وزن‌کشی نیز در همان روز ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همراه داشتن کارت بیمه ورزشی برای حضور در این دوره از مسابقات الزامی است، گفت: افراد کشتی‌گیر حرفه‌ای مجاز به شرکت در این دوره از مسابقات نخواهند شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده در ادامه با اشاره به اینکه تیم کونگ‌فوی بانوان خدابنده به نمایندگی از استان زنجان در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشته است، ابراز کرد: هر چهار نماینده تیم کونگ‌فوی خدابنده در این مسابقات مدال کسب کردند.

عباسی با اشاره به اینکه سما نصرتی مدال نقره را در این دور از مسابقات کسب کرد، گفت: زهرا کاظمی و فاطمه اوصانلو و نیلوفر مرادی نیز هر کدام یک مدال برنز کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه فرزانه علیخانی نیز مربی تیم کونگ‌فوی بانوان خدابنده در این دوره از مسابقات بود، ابراز کرد: این مسابقات در شهر مشهد برگزار شد.