مرگ کشاورز خدابنده ای بر اثر برق گرفتگی

کشاورز25ساله خدابنده ای در قسمت موتورخانه پمپ آب کشاورزی دچار برق گرفتگی شد و قبل از رسیدن عوامل اورژانس به کام مرگ فرو رفت. به گزارش اشراق آنلاین،جواد مرادی، مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اعلام این خبر گفت: این حادثه تلخ در روستای داش […]

605کشاورز25ساله خدابنده ای در قسمت موتورخانه پمپ آب کشاورزی دچار برق گرفتگی شد و قبل از رسیدن عوامل اورژانس به کام مرگ فرو رفت.

به گزارش اشراق آنلاین،جواد مرادی، مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اعلام این خبر گفت: این حادثه تلخ در روستای داش تپه شهرستان خدابنده از توابع استان زنجان رخ داده و به دلیل خیش بودن زمین زیر پای این کشاورز در همان لحظات نخست در دم جان داد.

وی ادامه داد: عوامل اورژانس پس از رسیدن به محل حادثه هیچ گونه علائم حیاتی در این جوان کشاورز نیافتند؛ ولی پنج علامت قطعی مرگ در متوفی مشاهده نمی شد به بیمارستان منتقل شد.

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان گفت: پزشک بیمارستان امیر المومنین خدابنده، جسم بی حرکت این جوان کشاورز را معاینه کرده و مرگ او را تایید می کند.

مرادی در ادامه اعلام کرد: در حادثه ای دیگر 4 نفر بر اثر ترکیدگی لاستیک یک دستگاه کمباین به شدت مصدوم و به منظور مداوا و درمان با آمبولانس به بیمارستان اعزام شدند.

وی اظهار کرد: این حادثه در روستای آبی سفلی شهرستان خدابنده رخ داد که وضع عمومی یک از مصدومان به دلیل شدت جراحات وارده وخیم است.

مرادی یادآور شد: دو نفر از مصدومان با خودرو شخصی و دو مجروح دیگر نیز با آمبولانس های متعلق به مرکز اورژانس شهرستان خدابنده به بیمارستان امیرالمومنین خدابنده انتقال داده شدند.