مرکز نیکوکاری کریمه اهل بیت در شهرستان خدابنده افتتاح شد

با حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار، بیگدلی فرماندار و صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان مرکز نیکوکاری کریمه اهل بیت حوزه علمیه خواهران این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش نسیم اشراق، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در آیین افتتاح این مرکز با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت اولین […]

با حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار، بیگدلی فرماندار و صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان مرکز نیکوکاری کریمه اهل بیت حوزه علمیه خواهران این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش نسیم اشراق، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در آیین افتتاح این مرکز با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت اولین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد استان زنجان اجتماع محور کردن فقرزدایی با گفتمان جهادی است که در قالب مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد انجام می شود تا نیاز نیازمندان توسط خود مردم برطرف شود .
هدایت صفری ، به فعالیت مراکز نیکوکاری در استان اشاره کرد و افزود: مجوز ایجاد ۱۳۰ مرکز نیکوکاری در استان صادرشده و امروز با افتتاح سه مرکز نیکوکاری در شهرستان خدابنده تعداد مراکز نیکوکاری افتتاح شده فعال استان به ۱۲۰مرکز افزایش می یابد .
صفری به نقش حضور مؤثر مردم در عرصه های مختلف به ویژه کمک های مؤمنانه در قالب مراکز نیکوکاری اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۸میلیارد تومان کمک های مردمی از طریق این مراکز جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۰۱درصد افزایش داشته است .
مدیرکل کمیته امداد استان به ایجاد مراکز نیکوکاری تخصصی نیز اشاره کرد و افزود: ایجاد مراکز تخصصی در حوزه های اشتغال، دانش آموزی و فرهنگی مراکز تخصصی مشاوره و کارآفرینی از دیگر اقدامات کمیته امداد استان می باشد که در حال حاضر ۱۰مرکز تخصصی در حوزه های مختلف فعالیت می کنند.
وی هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری را ترویج فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری وهم افزایی در اقدامات نیکوکارانه عنوان کرد و گفت: شناسایی، ارتباط و تعامل مؤثر با اشخاص حقیقی و حقوقی تأثیرگذار از جمله خیرین به منظور استفاده بهینه از ظرفیت آنان در راستای رفع مشکلات محرومین، طراحی …