مراسم بزرگداشت مقام شهید در خدابنده برگزار شد

با حضور جمعی از مسئولان، مراسم بزرگداشت مقام شهید در خدابنده برگزار شد.به گزارش  اشراق آنلاین، مراسم بزرگداشت شهدا در بقعه قیدار نبی (ع) با حضور امام جمعه زرین‌رود رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده و جمعی از مسئولان برگزار شد. در این مراسم رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده در […]

با حضور جمعی از مسئولان، مراسم بزرگداشت مقام شهید در خدابنده برگزار شد.13921206000738_PhotoAبه گزارش  اشراق آنلاین، مراسم بزرگداشت شهدا در بقعه قیدار نبی (ع) با حضور امام جمعه زرین‌رود رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در این مراسم رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده در این مراسم ضمن گرامیداشت مقام والای شهید و تبریک به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید اظهار کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن کشور دارند.

حجت‌الاسلام حسن رضا محمدی با اشاره به رشادت‌های شهدا در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج پیدا کند.

این مسئول با اشاره به تاثیر مثبت برگزاری مراسم یادواره شهدا تصریح کرد: برگزاری این مراسم‌ها موجب آشنایی نسل جوان با فداکاری‌های شهیدان خواهد شد.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده طی سال‌جاری اظهار داشت: از آغاز سال تاکنون قریب به 30 برنامه فرهنگی توسط این اداره اجرایی شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه از جمله برنامه‌های اجرا شده توسط اداره اوقاف خدابنده طی سال جاری نشاط معنوی، بصیرت عاشورایی، برگزاری محافل انس با قرآن و سوگواره یاس نبوی است، اضافه کرد: همچنین طی این مدت طرح آرامش بهاری، جلسات تفسیر قرآن کریم و … نیز در جوار بقاع متبرکه شهرستان برگزار شده است.

این مسئول با اشاره به استقبال مطلوب مردم از اجرای برنامه‌های فرهنگی در جوار بقاع و همچنین امامزادگان تشریح کرد: برگزاری این برنامه‌ها موجب جذب مردم به بقاع می‌شود.

محمدی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل موقوفات تصریح کرد: باید از موقوفات به عنوان سرمایه‌های جاوید نگهداری و استفاده لازم در راستای امور خیر از آنها به عمل آید.