مدیران و معلمان و مربیان طرح کانون مدرسه تجلیل شدند

در ادامه برنامه‌های هفته ملی کودک در مراسمی از معلمان و مربیان طرح «کانون و مدرسه» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز قیدار تقدیر شد. به گزارش نسیم اشراق به نقل از اداره آموزش و پرورش شهرستان خدابنده ، در این ویژه برنامه که با حضور ارزشمند معاونت آموزشی و پرورشی و کارشناسان اداره […]

در ادامه برنامه‌های هفته ملی کودک در مراسمی از معلمان و مربیان طرح «کانون و مدرسه» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز قیدار تقدیر شد.

به گزارش نسیم اشراق به نقل از اداره آموزش و پرورش شهرستان خدابنده ، در این ویژه برنامه که با حضور ارزشمند معاونت آموزشی و پرورشی و کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهر قیدار از مدیران و معلمانی که در طرح کانون و مدرسه با مرکز قیدار همکاری داشتند تجلیل شد.

 حسینی معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش شهر قیدار نبی (ع)، در ادامه به نقش و جایگاه کانون در شناسایی و رشد استعدادهای کودکان و نوجوانان پرداخته تصریح کرد: کانون پرورش فکری به عنوان نهادی که تکمیل کننده فعالیت‌های آموزش و پرورش است وظیفه آموزش غیررسمی و اوقات فراغتی دانش‌آموزان و اعضا را برعهده داشته و لذا حضور و عضویت کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی هنری و ارتباط مدارس با کانون می‌تواند در موفقیت دانش‌آموزان و مدارس بسیار تاثیر گذار باشد.

ایشان ضمن تقدیر از همکاری شایسته مرکز قیدار با آموزش و پرورش و برگزاری برنامه‌های متعددی چون؛ بازدید از مراکز ویژه دانش آموزان و آشنایی ایشان با فعالیت‌های فرهنگی و هنری‌، «طرح کانون و مدرسه» را گام بلندی در جهت افزایش همکاری این دو نهاد سازنده در پرورش نسل آینده ایران دانست و بیان نمود طرح کانون مدرسه ویژه اجرای فعالیت فرهنگی با رویکرد گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری در مدارس توسط کانون پرورش فکری اجرا می‌شود.

این طرح که فعالیت‌های فرهنگی متناسب با محتوای درسی و گروه سنی مخاطبان با رویکرد کتابخوانی و گسترش سواد و لذت خواندن در مراکز کانون به اجرا در می آید.

 ابراز امیدواری کرد این‌گونه طرح‌ها، با برنامه‌ریزی مستمر ادامه پیدا کند تا معلمان و دانش‌آموزان بتوانند از ظرفیت‌های کانون نهایت بهره را ببرند.

و سپس علی بیگلو مربی مسئول مرکز قیدار با ارایه توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های ارزشمند فرهنگی و هنری وادبی کانون پرورش فکری و موفقیت‌های درخشان دانش آموزان و اعضا در فراخوان‌های بین‌المللی و کشوری و استانی بیان کرد طرح کانون مدرسه پلی ارتباطی موثری بین مراکز و دانش‌آموزان مدارس می‌باشد.

در راستای رسالت تعریف شده برای ارتقا توانمندی‌های اسلامی و فرهنگی و هنری و علمی وادبی دانش‌آموزان که وظیفه‌ای خطیر برای همه ما مسئولین می باشد گامی موثر در شناسایی و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان می باشد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر با امضای فرماندار و مدیریت آموزش و پرورش، از معلمان و مربیان فعال در این طرح قدردانی شد. سپس  میهمانان حاضر در جلسه از نمایشگاه رنگین نگاه ویژه آثار فرهنگی و هنری مربیان و اعضا بازدید نمودند.

 مدیران و معلمان و مربیان طرح کانون مدرسه تجلیل شدند

 مدیران و معلمان و مربیان طرح کانون مدرسه تجلیل شدند

 مدیران و معلمان و مربیان طرح کانون مدرسه تجلیل شدند