مدیران، اهل اقدام و عمل باشند

امام جمعه شهر نوربهار اظهار کرد: باید مدیران ما، اهل اقدام و عمل باشند و با بی باکی و امیدواری و قدرت بالای روحی بتوانند بن بست‌ها را بشکنند و مشکلات مجموعه اداری خود را مرتفع کنند. به گزارش نسیم اشراق حجت الاسلام علی اکبری در مراسم گرامیداشت «دهه فجر و ایام فاطمیه» که با […]

امام جمعه شهر نوربهار اظهار کرد: باید مدیران ما، اهل اقدام و عمل باشند و با بی باکی و امیدواری و قدرت بالای روحی بتوانند بن بست‌ها را بشکنند و مشکلات مجموعه اداری خود را مرتفع کنند.

به گزارش نسیم اشراق حجت الاسلام علی اکبری در مراسم گرامیداشت «دهه فجر و ایام فاطمیه» که با حضور اعضای شورای اداری خدابنده و نجمی رئیس اداره اطلاعات این شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده برگزار ‏شد با تسلیت ایام فاطمیه و تبریک به مناسبت بزرگداشت دهه فجر به بیان فضایل شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت.

حجت الاسلام علی اکبری ضرورت و اهمیت تشکیل جلساتی از این دست را یادآوری کرد و گفت: «در چنین مراسمی به بیان عملکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقایسه تطبیقی آن با دوره حکومت طاغوت پرداخته شود.»

وی یکی از نتایج مهم انقلاب اسلامی و قیام حضرت امام را بزرگداشت مقام شامخ انسانها و کرامت افراد جامعه و ارزش دادن به مردم ایران عنوان کرد.

اکبری، اسلام، مردم و ولایت فقیه را سه رکن اساسی برای پیروزی انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: نگه داشتن انقلاب، سخت تر از به پیروزی رسانیدن آن است. لذا در این راستا در شرایط کنونی و به منظور حفظ و دوام شجره طیبه انقلاب اسلامی، باید همه مسئولان کشور با الگو گرفتن از منش والای حضرت امام خمینی (ره )، «ساده زیستی» را الگوی خود قرار دهند و از تشریفات و زندگی‌های تجملاتی و مادی کناره گیری کنند.

وی افزود: «لازم است که در انتصاب افراد برای مدیریت ارگان‌ها و ادارات و سازمان‌ها، از افراد متعهد و متخصص استفاده شود. چرا که روی کار آمدن نیروهای غیر متخصص و ناکارآمد می تواند به نظام جمهوری اسلامی ایران صدمه وارد کند. »

اکبری تمام مسئولان را به همدلی، اتحاد، انسجام و نیز به مبارزه با ظالم و استکبارستیزی و دفاع از مظلوم دعوت کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده نیز به بیان مطالبی درباره موضوع «دهه فجر و ایام فاطمیه» و اهمیت والای بزرگداشت این ایام عزیز به عنوان کمترین وظیفه مسئولین در شرایط کنونی پرداختند.

نصرت الله دینمحمدی، هدف از برگزاری این مراسم را گرامیداشت سی و نهمین سالگشت پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیز گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا، ام ابیها عنوان کرد و گفت: «وظیفه ماست که به عنوان یک ایرانی مسلمان، با برگزاری چنین مراسم‌هایی یادی کنیم از مجاهدت‌ها و ایثارگری‌ها و دلسوزی‌هایی که امام خمینی (ره) و شهیدان عزیزمان برای پیروزی و محافظت از این انقلاب اسلامی و نجات مردم ایران از یوغ استبداد و استکبار جهانی انجام داده‌اند. بی‌گمان اگر امام قیام نمی کرد امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به ثمر نمی‌نشست. لذا همه ما همه باید خودمان را مدیون مجاهدت‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی بدانیم.»

دینمحمدی سالگرد ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را به عنوان الگوی تمام زنان آزاده و پاکدامن عالم، به تهمه مسلمانان و مردم ایران، دانشجویان، استادان، کارکنان و مسئولان نظام تسلیت گفتند.

در بخش بعدی مراسم، سمیه بیگدلی دانشجوی کارشناسی ارشد ادبیات فارسی واحد خدابنده، شعری در رثای حضرت فاطمه زهرا (س) قرائت کرد و در ادامه فاطمه برگی‌فر، دانشجوی کارشناسی علوم قضایی واحد، غزل زیبای «من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم..» از اشعار حضرت امام خمینی (ره) و نیز جوابیه مقام معظم رهبر به این غزل را قرائت کرد.

در پایان مراسم از دانشجویان کشتی‌گیر واحد که مقام قهرمانی مسابقات کشتی دانشگاه استان زنجان را از آن واحد خدابنده کرده بودند با اهدای جوایز و لوح، تجلیل شدند.

اسامی دانشجویان کشتی گیر عبارتند از: مقام اول، بهمن صبوری (کشتی فرنگی)، مقام اول، میلاد بیگدلی (کشتی آزاد)، مقام اول، مهدی جهانشاهلو (کشتی آزاد)، مقام دوم، امیر رضا عزیزی (کشتی فرنگی)، مقام سوم ابوالفضل منصوری (کشتی آزاد)