محور مقاومت برنده نهایی بحران های موجود در منطقه خواهد بود/راز موفقیت و پیروزی حزب الله ،تعهد به ولایت فقیه است

فرمانده سپاه خدابنده به مناسبت روز مقاومت اسلامی گفت: مقاومت انصارالله در برابر تجاوزات عربستان سعودی، همچنین کمک حزب الله به دولت سوریه نشان می دهد محور مقاومت به صورت هماهنگ عمل کرده و دربرابر کشورهای عرب و رژیم صهیونیستی ایستادگی می کند؛ لذا محور مقاومت در نهایت برنده نهایی بحران های موجود منطقه خواهد […]

۷b07_33_روزه.jpg1 فرمانده سپاه خدابنده به مناسبت روز مقاومت اسلامی گفت: مقاومت انصارالله در برابر تجاوزات عربستان سعودی، همچنین کمک حزب الله به دولت سوریه نشان می دهد محور مقاومت به صورت هماهنگ عمل کرده و دربرابر کشورهای عرب و رژیم صهیونیستی ایستادگی می کند؛ لذا محور مقاومت در نهایت برنده نهایی بحران های موجود منطقه خواهد بود.

به گزارش اشراق۲۴امروز۲۳ مردادماه به مناسبت سالگرد پیروزی جنبش حزب الله لبنان و مقاومت ۳۳ روزه آن در برابر رژیم صهیونیستی، از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور به عنوان روز مقاومت اسلامی نام گذاری شده است.

ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴،با اشاره به روز مقاومت اسلامی و ایستادگی حزب الله در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت: جنگ ۳۳ روزه که با هدف تغییر شطرنج سیاسی و نظامی خاورمیانه و ملت لبنان از سوی رژیم صهیونیستی وآمریکا تحمیل شد، برخلاف انتظار کشورهای غربی به نفع محور مقاومت پایان یافت.

وی افزود: پیدایش مقاومت اسلامی گامی بزرگ بود در راه ایجاد و گسترش یک پروژه مقاومت کامل که هدف اصلی آن هر گونه واگذاری زمین به دشمنان و عدم پذیرش سوء استفاده اسرائیل از ضعف و ناتوانی واقعی فلسطینیان و اعراب بود؛ بر همین اساس حزب الله لبنان بر اولویت مقاومت تأکید داشت و برای تحقق آن از همه امکانات و نیروها موجود استفاده کرد.

فرمانده سپاه خدابنده  با بیان اینکه رخدادهای خاورمیانه برایند پیروزی حزب الله در جنگ ۳۳ روزه لبنان بود، خاطرنشان کرد: مقاومت انصارالله در برابر تجاوزات عربستان سعودی، همچنین کمک حزب الله به دولت سوریه نشان می دهد محور مقاومت به صورت هماهنگ عمل کرده و دربرابر کشورهای عرب و رژیم صهیونیستی ایستادگی می کند؛ لذا محور مقاومت در نهایت برنده نهایی بحران های موجود منطقه خواهد بود.

وی ادامه داد: شکست خفت بار اسرائیل با همه امکانات نظامی پیشرفته و کمک همه جانبه کشورهای دیگر باعث شد تا دیگر دیوار شکست ناپذیر بودن ارتش صهیونیستی، اقتدار هول انگیز نیروی هوایی آن و قدرت اطلاعاتی موساد  در مقابل حزب الله فرو ریخته و موجی از بی اعتمادی تار و پود دولت جعلی، ملت جنایت کار و ارتش پوشالی این رژیم را به لرزه درآورد.

راه‌اندازی جریان تکفیـری توطئه آل سعود بر عـلیه مـقاومت اسلامی

ابراهیمی در خصوص ویژگی های شخصیت سید حسن نصرالله بیان کرد: سید حسن نصرالله شخصیتی کاریزماتیک و دارای نگرش های کلان هست؛ در حقیقت وی ضمن برخورداری از کاریزمای نظامی، در حوزه سیاسی نیز از بسیاری رهبران جهان عرب بالاتر است.

فرمانده سپاه خدابنده اظهار داشت: تعهد عقیدتی سید حسن نصرالله نسبت به ولایت فقیه و جمهوری اسلامی ایران آشکار است و همین امر راز موفقیت و پیروزی حزب الله است.

وی تصریح کرد: به دنبال شکست‌های ذلت بار اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه و در جنگ با حماس، اسرائیل و دولت های فاسد منطقه به سرکردگی عربستان سعودی توطئه علیه مقاومت را گسترش داده و با استفاده از عادی‌سازی روابط با اسرائیل و راه‌اندازی جریان تکفیـری عـلیه مـقاومت، تلاششان را برای نابودی مقاومت اسلامی آغاز کردند.

ابراهیمی در پایان به مسئله سوریه اشاره کرد و بیان داشت: مقاومت مردم سوریه در مقابل داعش برگرفته از ایمان و اعتقاد اسلامی است که باعث شده است تا در مقابل ظلم قد علم کنند و نمونه این مقاومت اسلامی را می توان در دیگر کشورهای منطقه همچون یمن، بحرین و عراق نیز مشاهده کرد.