محفل ختم قرآن کریم ویژه دانش آموزان در خدابنده برگزار شد+تصاویر

امام جمعه قیدار در محفل ختم قرآن کریم  با حضور 120 دانش آموز قرآنی در دبستان ابوذر روستای پسکوهان خدابنده گفت: بهترین راه فرهنگی مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تمسک به قرآن و برگزاری محافل انس با قرآن کریم است.به نقل از اشراق24، امروز محفل ختم قرآن کریم  با حضور 120 دانش آموز قرآنی در […]

DSC08455DSC08452DSC08460DSC08454امام جمعه قیدار در محفل ختم قرآن کریم  با حضور 120 دانش آموز قرآنی در دبستان ابوذر روستای پسکوهان خدابنده گفت: بهترین راه فرهنگی مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تمسک به قرآن و برگزاری محافل انس با قرآن کریم است.به نقل از اشراق24، امروز محفل ختم قرآن کریم  با حضور 120 دانش آموز قرآنی در دبستان ابوذر روستای پسکوهان خدابنده با حضور و سخنرانی حجت الاسلام طالبی امام جمعه قیدار برگزار شد.

حجت الاسلام طالبی در حاشیه این آیین معنوی در گفت و گو با خبرنگار اشراق24با اشاره به نقش مثبت قرآن بر زندگی انسان ها گفت: مانوس شدن با قرآن باعث می شود مشکلات زندگی حل شده و خداوند در سختی ها و مشکلات زندگی انسان را کمک کند.
وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن افزود: بهترین راه فرهنگی مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تمسک به قرآن و برگزاری محافل انس با قرآن کریم است.
امام جمعه قیدار ادامه داد: خواندن قرآن نباید تنها منحصر به ماه رمضان باشد بلکه لازم است ختم این کتاب آسمانی در طول سال نیز مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با صبغه قرآنی بیشترین تاکید را بر محوریت تربیت اسلامی دانش آموزان که منطبق بر آموزه های کلام الهی است دارد گفت: تربیت دانش آموزان خودباور و خداباور آرمان دستگاه تعلیم و تربیت است.

حجت الاسلام طالبی با تاکید بر اینکه باید دانش آموزان را با مفاهیم قرآنی و آموزه های اسلامی آشنا کرد گفت: باید در کنار قرائت، فهم قرآنی و آموزش آموزه های قرآنی برای دانش آموزان در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نوای قرآن و معارف قرآن باید در بطن برنامه های آموزش و پرورش قرار گیرد گفت: اجرای طرح های قرآنی در محضر قرآن، تلاوت نور و حفظ قرآن کریم در آموزشگاههای از جمله برنامه هایی است که باید در اداره آموزش و پرورش قرار گیرد.