محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان مصری در خدابنده برگزار می شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده گفت: یک تن از قاریان مصری به دعوت این اداره میهمان مردم مومن و مذهبی قیدار در ماه مبارک رمضان خواهند بود. حجت الاسلام حسن رضا محمدی،رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک […]

139312101417265574841483رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده گفت: یک تن از قاریان مصری به دعوت این اداره میهمان مردم مومن و مذهبی قیدار در ماه مبارک رمضان خواهند بود.

حجت الاسلام حسن رضا محمدی،رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه های متنوعی توسط این مجموعه پیش بینی شده که اجرا می شود.

وی به غبارروبی مساجد این شهرستان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و تصریح کرد: اعزام روحانی، برگزاری محافل تفسیر قرآن توسط روحانیون مستقر و خود استقرار از جمله برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده ادامه داد: برگزاری محافل ترتیل قرآن هر روز یک جزء، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، مغرب و عشا، احکام شرعی و محافل روخوانی و صحیح‌خوانی قرآن از طریق موسسات قرآنی شهرستان را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

وی به برگزاری مراسم جزء خوانی در بقاع شاخص شهرستان خدابنده اشاره کرد و گفت: مساجد به صورت منسجم و برنامه ریزی برنامه های ماه مبارک رمضان را اجرا می کنند از اینرو اداره اوقاف و امور خیریه خدابنده برنامه های بقاء متبرکه را اجرا و مدیریت می کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده ادامه داد: در شهرستان خدابنده در امامزاده ابراهیم سجاس و قیدار نبی(ع) مراسم جزء خوانی برگزار می شود.

محمدی اعلام کرد: در روز دوازدهم ماه مبارک رمضان دو تن از قاریان مصری به دعوت این اداره میهمان مردم شهر مومن و مذهبی قیدار خواهند بود و محفل انس با قرآن با حضور آنها انجام می شود.

این مقام مسئول به اعزام مبلغ دینی از قم و از سوی اداره اوقاف و امور خیریه استان زنجان به شهر قیدار اشاره کرد و گفت: مبلغین اعزامی در ماه مبارک رمضان به تبیین و نشر ارزش های اسلامی و آگاه سازی جوانان نسبت به مسایل پیش رو پرداخته و به سوالات دینی و اعتقادی مردم نیز پاسخ خواهند داد.

حجت الاسلام محمدی یادآور شد: برگزاری نشست های صمیمی با نوجوانان و جوانان، برگزاری مجالس قرآن و تفسیر آیات الهی و روشنگری در خصوص جنگ نرم دشمنان از جمله دیگر موضوعاتی خواهد بود که مبلغین به آن خواهند پرداخت.