مجلس در هیچ دوره‌ای به اندازه وضعیت فعلی مظلوم نبوده است/دولتمردان همه مشکلات را به گردن تحریم‌ها می‌اندازند

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابراز نگرانی برخی از نمایندگان مجلس که سابقه چندین دوره حضور در مجلس را دارند، از وضعیت موجود گفت: آنها معتقدند که مجلس در هیچ دوره‌ای به این اندازه محروم و مظلوم نبوده است. به گزارش اشراق24 به نقل از فارس،حجت‌الاسلام محمد موسوی سجاسی با […]

13940229000150_PhotoAنماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابراز نگرانی برخی از نمایندگان مجلس که سابقه چندین دوره حضور در مجلس را دارند، از وضعیت موجود گفت: آنها معتقدند که مجلس در هیچ دوره‌ای به این اندازه محروم و مظلوم نبوده است.

به گزارش اشراق24 به نقل از فارس،حجت‌الاسلام محمد موسوی سجاسی با بیان اینکه تعللی در کارهای دولت مشاهده می‌شود، اظهار داشت: به نظر می‌رسد دولتمردان آنطور که لازم است وارد عرصه کار نشده‌اند و در حال حاضر همه مشکلات را به گردن تحریم می‌اندازند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، مؤثر جلوه دادن تحریم‌ها را از اهداف کم‌کارهای صورت گرفته عنوان و اضافه کرد: برخی قصد دارند با این کار ملت را در مقابل عمل انجام شده قرار دهند.

وی با تأکید بر اظهار نگرانی نمایندگان مجلس از وضعیت موجود، تبیین کرد: برخی از عوامل مانند تحریم‌ها، خشکسالی و ارزان شدن نفت منجر به کاهش عملکرد و کارایی دولت شده است.

موسوی با تأکید بر مسئولیت دولت برای ارائه راه‌کارهایی برای بهبود اوضاع، افزود: به نظر می‌رسد دولت باید برای کنترل اموری مانند بازار و رسیدگی به مشکلات ناشی از خشکسالی اقداماتی انجام دهد که نمی‌دهد.

وی با اشاره به ابراز نگرانی برخی از نمایندگان مجلس که سابقه چندین دوره حضور در مجلس را دارند از وضعیت موجود، تأکید کرد: آنها معتقدند که مجلس در هیچ دوره‌ای به این اندازه محروم و مظلوم نبوده است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار گرفتن در بین دو دولت گذشته که در حال رفتن بود و دولت فعلی که در حال استقرار بود، موجب مشکلات و منجر به ناراحتی و اذیت مردم شده است.

وی استیضاح را حق نمایندگان مجلس دانست و گفت: با وجود این حق، نمایندگان مجلس قصد استیضاح وزرا را ندارند و آنچه که در حال روی دادن است، تبلیغاتی است که برخی‌ها در آن ید طولانی دارند که قصد آسیب به حیثیت مجلس را دارند.

موسوی با ابراز نارضایتی از عملکرد تیم اقتصادی دولت، خاطرنشان کرد: باید متوجه بود که هرکس قابلیت مدیریت برنامه ندارد، باید کنار برود.

وی با اشاره به ابراز رضایت برخی از همه عملکردها از جمله عملکرد اقتصادی دولت، تبیین کرد: این ابراز رضایت‌ها حزبی و سیاسی است و نمایندگان مجلس هشدارهای لازم را در این مورد به دولت داده‌اند.‌