ماهواره،عامل تخریب دین و انسانیت است

امام جمعه  شهرقیدار گفت:ماهواره،عامل تخریب دین و انسانیت است. “حجت الاسلام والمسلمین طالبی”   در گفت و گو با خبرنگار اشراق آنلاین،ا بیان اینکه بزرگترین قربانیان ماهواره،خانواده ها هستند، افزود: سست نمودن بنیان و حریم خانواده از اهداف برجسته ماهواره و فیلم های ماهواره ای می باشد. طالبی با تقسیم بندی آسیب های ماهواره به آسیب […]

امام جمعه  شهرقیدار گفت:ماهواره،عامل تخریب دین و انسانیت است.th.jpeg77

“حجت الاسلام والمسلمین طالبی”   در گفت و گو با خبرنگار اشراق آنلاین،ا بیان اینکه بزرگترین قربانیان ماهواره،خانواده ها هستند، افزود: سست نمودن بنیان و حریم خانواده از اهداف برجسته ماهواره و فیلم های ماهواره ای می باشد.

طالبی با تقسیم بندی آسیب های ماهواره به آسیب های فردی،اجتماعی،فرهنگی واعتقادی،ماهواره را عامل تخریب دین و انسانیت معرفی کرد.

وی از آسیب های فردی به تغییر سبک در پوشش و لباس ،تغییر ذائقه های هنری افراد در گوش دادن به موسیقیهای پاپ و نگاه کردن به انواع فیلم ها،زندگی مجردی،تغییر سبک مسکن،تئوری پردازی در رابطه با مسائل جنسی اشاره کرد و اذعان داشت:ماهواره آموزش می دهد در لباس پوشیدن مانند کفار باشیم و این در حالی است که اسلام فرموده نباید مسلمان خود را شبیه به کفار کند.

این مسئول با اشاره به نفوذ ماهواره در سبک زندگی افراد، گفت: عمر انسان که گرانبهاترین سرمایه ی انسان است توسط ماهواره و تلویزیون و گذران قسمت بسیاری از اوقات زندگی با این ابزار باعث تخریب روح انسان می شود.

وی با اشاره به تبلیغ ازدواج سفید در ماهواره ،افزود: ازدواجی که خارج از حدود و شرایط باشد و پایبندی به مسئله ازدواج در آن وجود نداردودوست یابی را ترویج می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین طالبی ،ترویج خشونت و از بین رفتن زمان و مصرف گرایی را از آسیب های اجتماعی ماهواره عنوان کرد و گفت:یکی از ویژگیهای مومن اهل قناعت بودن است که ماهواره مصرف گرا بودن را آموزش می دهد مخصوصا در بین خانمها مصرف موارد و لوازم غیر ضروری زندگی را تبلیغ می کند.

وی مقابله با فرهنگ و اعتقاد و باور مردم را از آسیب های اعتقادی برشمرد وعادی جلوه دادن روابط دختر و پسر و ارتباط زنان همسردار با افراد اجنبی و عادی جلوه دادن مسائل غیراخلاقی و تعارض بین دین وعقل ،تعارض بین علم و دین،جایگزینی معنویت کذایی به جای شریعت را از آسیب های اعتقادی ماهواره برای تخریب اعتقادات و باورهای مردم معرفی کرد .

امام جمعه شهرستان خدابنده

وی ادامه داد: سیستم ماهواره و شبکه ها ی مختلف به دست آمریکا و اسرائیل اداره می شود و هیچ کدام از برنامه های آنها به نفع مردم کشور نیست و مردم کشور ایران باید با وحدت خود درمقابل این مکر دشمن هوشیار باشند و با امر به معروف جامعه را از بی بند و باری نجات دهند.