مانور مقابله با زلزله در مدارس خدابنده برگزار شد+تصویر

مانور آمادگی در برابر زلزله در مدارس شهرستان خدابنده برگزار و مراسم نمادین در هنرستان دخترانه شکوه شهر قیدار انجام شد. به گزارش اشراق۲۴،مانور آمادگی در برابر زلزله در مدارس شهرستان خدابنده برگزار و مراسم نمادین در هنرستان دخترانه شکوه شهر قیدار انجام شد. در این مانور که با حضور اکیپهای هلال احمر و آتش […]

مانور آمادگی در برابر زلزله در مدارس شهرستان خدابنده برگزار و مراسم نمادین در هنرستان دخترانه شکوه شهر قیدار انجام شد.

به گزارش اشراق۲۴،مانور آمادگی در برابر زلزله در مدارس شهرستان خدابنده برگزار و مراسم نمادین در هنرستان دخترانه شکوه شهر قیدار انجام شد.

در این مانور که با حضور اکیپهای هلال احمر و آتش نشانی برگزار شد در ابتدا دانش آموزان با همکاری مربیان آموزشهای لازم را فرا گرفته و سپس با پخش صدای آژیر مانور اجرا شد.

امداد و نجات ، پناهگیری، نحوه حمل مجروح، شناسایی مناطق امن ساختمان در هنگان زلزله ، مثلث ایمنی و اطفاء حریق از مواردی بود که دانش آموزان ضمن آموزش آنها را اجرا کردند.

اسدی مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده در سخنان کوتاهی دانش آموزان را به هوشیاری در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی فراخواند و اظهارداشت: باید آمادگی لازم را در برابر حوادث داشته باشیم و از این مانورها نهات استفاده را بکنیم وبیاموزیم وبه دیگران آموزش دهیم.

در این مانور بیگدلی بخشدار مرکزی، رئیس واعضای شورای اسلامی شهر قیدار، بیگدلی رئیس جمعیت هلال احمر و احمدی معاون شبکه بهداشت درمان شهرستان خدابنده و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش خدابنده به همراه پرسنل هلال احمر و آتش نشانی حضور داشتند.