مانور روز بدون حادثه ترافیکی در زنجان برگزار می شود/ رونمایی از ماسکوت ایمنی در زنجان

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: همزمان با 24 آبان ماه سال جاری مانور روز بدون حادثه ترافیکی در زنجان برگزار می شود. به گزارش اشراق24،ایرج دست نشان امروز در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: با توجه به نامگذاری 23 تا 29 آبان ماه سال جاری با عنوان “هفته […]

1447491119مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: همزمان با 24 آبان ماه سال جاری مانور روز بدون حادثه ترافیکی در زنجان برگزار می شود.

به گزارش اشراق24،ایرج دست نشان امروز در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: با توجه به نامگذاری 23 تا 29 آبان ماه سال جاری با عنوان “هفته یادمان قربانیان سوانح رانندگی ” مانور روز بدون حادثه در زنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این هفته از سوی کمیسیون ایمنی راه های کشور و ابلاغ آن به کارگروه اجتماعی آموزش و فرهنگ ایمنی کمیسیون ایمنی راههای کشور “رزمایش روز بدون حادثه ترافیکی ” با همکاری ارگان های مختلف برگزار می شود، افزود: این مانور با هدف عالی ایجاد روحیه همدلی و همزبانی میان دولت، سازمان های مردم نهاد و آحاد مردم برای ارتقاء ایمنی ترافیک برگزار می شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: این مانور در محل پایانه بار صبای زنجان واقع در جنب آزاد راه زنجان- قزوین راس ساعت 9 صبح برگزار می شود.

دست نشان با اشاره به اینکه در این روز اولین ماسکوت (نماد ترویجی) ایمنی ترافیک با عنوان “شیر اوژن” نیز افتتاح می شود، افزود: این ماسکوت با هدف عالی ترویج فرهنگ ایمنی در میان آحاد مردم رونمایی می شود.

منبع:موج رسا