لزوم تشکیل بانک اطلاعاتی جوانان نخبه خدابنده

به گزارش ثبیر، علی یوسفی در جمع مسئولان فرهنگی این شهرستان با تاکید بر لزوم تلاش مضاعف مسئولان برای رفع مشکلات جوانان اظهار داشت: باید طراحی و تشکیل سامانه جامع بانک اطلاعاتی همه جوانان نخبه شهرستان در زمینه‌های مختلف و همچنین بحث الگو‌سازی و معرفی جوانان نخبه و متعهد شهرستان به جامعه و رسیدگی و […]

به گزارش ثبیر، علی یوسفی در جمع مسئولان فرهنگی این شهرستان با تاکید بر لزوم تلاش مضاعف مسئولان برای رفع مشکلات جوانان اظهار داشت: باید طراحی و تشکیل سامانه جامع بانک اطلاعاتی همه جوانان نخبه شهرستان در زمینه‌های مختلف و همچنین بحث الگو‌سازی و معرفی جوانان نخبه و متعهد شهرستان به جامعه و رسیدگی و حل مشکل اشتغال ایشان مور توجه مسئولان امر باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه باید در مدارس و دانشگاه‌ها با اهرم‌های تشویقی و ترغیبی به مسائل قرآنی پرداخته شود، ابراز داشت: بر اساس روال سال‌های گذشته در سال‌جاری نیز از رتبه‌های برتر کنکور تجلیل خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان خدابنده با تاکید بر لزوم گسترش فعالیت‌های قرآنی اظهار داشت: جوانان کشور باید با تاسی به دستور‌های قرآن کریم، به اوج قله‌های افتخار، عزت و سرافرازی صعود کنند.

وی با تاکید بر لزوم توجه همگان به معارف قرآنی در مسیر زندگی ابراز داشت: هدایت جوانان به سمت قرآن باعث می‌شود که ایشان بیشتر با خدا انس گرفته و هر لحظه از زندگیشان با خدا در ارتباط باشند.

یوسفی افزود: باید این فضا را برای جوانان آماده کنیم تا تشویق و از اجر معنوی برخوردار شوند تا به واسطه ارتباط با قرآن، جوانان از تهاجم‌های فرهنگی دشمن در امان بمانند.

وی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات دستگاه‌های اجرایی برای این امر معنوی و خیر استفاده شود، گفت: نتیجه این کار برای جوانان و جامعه موثر خواهد بود.

فرماندار خدابنده با بیان اینکه امروز دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و زدودن اعتقادهای پاک نوجوانان و جوانان کشور بهره می‌گیرد، عنوان داشت: باید نوجوانان و جوانان را در مسیر شناخت توطئه‌های شوم دشمن آگاه کرده و ایشان را در دفع این نقشه‌ها یار و یاور بود.

وی با اشاره به نقش آموزه‌های قرآنی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بیان داشت: انقلاب ما انقلاب قرآنی است و هدف این کتاب آسمانی این است که بر دل‌های مردم حکومت کند چراکه قرآن با فطرت انسان‌ها سازگار است.