لابی های صهیونیستی به دنبال تحقق اسلام هراسی هستند/عربستان حامی اصلی گروهک های تروریستی است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: لابی های صهیونیستی نقش بسیار کلیدی در اسلام هراسی ایفا می کنند و کار آنها این است که اسلام را به عنوان تروریست و اسرائیل را به عنوان مظلوم نشان دهند. محسن یار محمدی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 اظهار کرد: دشمن پروژه اسلام هراسی،شیعه شناسی […]

کارشناس مسائل سیاسی گفت: لابی های صهیونیستی نقش بسیار کلیدی در اسلام هراسی ایفا می کنند و کار آنها این است که اسلام را به عنوان تروریست و اسرائیل را به عنوان مظلوم نشان دهند.768837

محسن یار محمدی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 اظهار کرد: دشمن پروژه اسلام هراسی،شیعه شناسی و به دنبال آن ایران هراسی را به راه انداخته است.

وی با بیان اینکه اگر اقتدار و ایستادگی مسلمانان بویژه شیعیان از بین برود دشمن حتی یک نفر از شیعه را بر روی زمین باقی نمی گذارد افزود: اسلاه هراسی از غرب آسیا که بیشتریت تحولات سیاسی و جنگ های درون تمدنی و داخل قومیتی آغاز شده است شکل گرفته است.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: اسلام هراسی در صد است تا ترس رانی در مردم نسبت به اسلام ایجاد کند و در حقیقت تعامل غرب با ایران در این موضوع است که پس از رویداد 11 سپتامبر بوجود آمده است و می خواهد مردم را بیمار کند.

وی با بیان اینکه محل برگزاری جریان اسلام هراسی غرب آسیا است افزود: ترس واهی درباره ازدیاد مسلمانان در اروپا زیاد است چون آنها می گویند اسلام برایشان خطر آفرین است و می خواهند یک ترس تبعیضی و تجاوزی در آنجا نسبت به مسلمانان ایجاد شود که باعث دفعشان شود.

یار محمدی ادامه داد: اسلام هراسی از دهه 80 آغاز شده است و علت های مختلفی دارد و یکی از آنها جنگ های صلیبی است که باعث فروپاشی دولت عثمانی شد و دیگری اینکه جهل نسبت به اسلام وجود دارد.

وی افزود: رسانه های غربی که جزء سرمایه دار ها و مصرفگرا هستند و مدیران آنها یهودی ها با تفکر ضد دینی و اسلامی اند درصدد جهل مردم نسبت به اسلام فعالیت می کنند و کانالیزه شدن اینها مانع از گسترش اسلام می شود.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: لابی های صهیونیستی نقش بسیار زیادی در اسلام هراسی دارند و معرفترین آنها آی پک است که صهیونیست آمریکائی است و کار آنها این است که اسلام را به عنوان تروریست و اسرائیا را به عنوان مظلوم نشان دهند.

وی با بیان اینکه آنها نزدیک 300اندیشمند اسرائیلی را دور هم جمع می کنند تا راهکارهایی برای اسلام هراسی در میان مردم اتخاذ کنند افزود: لابی های صهیونیستی در تلاشند تا دین اسلام را دینی تند و خشن به لحاظ اخلاقی معرفی کنند و ادیان مسیحی  و یهودی بویژه مسیحیت را دینی رو به رشد و معتدلگرا و نرم خو نشان دهند.

یار محمدی ادامه داد: لابی های صهیونیستی به دنبال منتسب کردن اسلام به تروریست هستند و این عملیات ذهنی و روانی است و به دنبال آن مباحث تحقر زن در اسلام،رد دموکراسی دینی و پرستش خدائی انتقام جو در قالب انجمن حجتیه،آرماگدون و مکاشفات یوحنا را مطرح می کنند.

وی افزود: آنها دشمن سازی فرضی از اسلام ارائه می دهند و خبر از یک جنگ احتمالی و قریب الوقوع از طرف اسلام می دهند که منجی آن ایالات متحده است.

یار محمدی افزود: ما به قاعده نفی سبیل اعتقاد داریم ولی  دشمن به زیر پا گذاشتن ارزش ها قائل است و با امضاع توافق نامه پروتکل ها ،نژاد برتر را یهودیت معرفی می کنند و اسلام را عامل عقب ماندگی می دانند.

وی افزود: دشمن پس از اینکه د اذهان ورود پیدا کرد در قالب مصداقی سعی می کند در قالب دیگری مانند ساختن فیلم ها و بازی های کامپیوتری و …وارد شود و آنها در حقیقت مردم جهان را تقسیم بندی کرده اند و مثلا ایتالیائی ها را به عنوان مافیای مواد مخدر،آسیای شرقی را حیله گر،سیاه پوستان را مردمی خشن و بی فرهنگ و مسلمانان را تروریست معرفی می کنند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: همه گروهک های تروریستی به القاعده بر می گردد که جریان فکری سلفی پیرو ابن تیمیه و عبد الوهاب است و حامیان آنها ایالت متحده و پاکستان و بویژه عربستان است که حمایت مالی و معنوی از گروههای تروریستی می کند.