قدردانی امام جمعه شهر‌ قیدار از صداوسیمای مرکز زنجان

امام جمعه شهر‌قیدار از صداوسیمای مرکز زنجان به دلیل پوشش شایسته برنامه‌های فرهنگی و ارزشی قدردانی کرد. به گزارش اشراق۲۴،صفری مدیرکل صداوسیمای استان در این دیدار با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ، وظیفه رسانه ملی و استانی را به عنوان سربازان این جبهه فرهنگی بسیار سخت و دشوار عنوان […]

امام جمعه شهر‌قیدار از صداوسیمای مرکز زنجان به دلیل پوشش شایسته برنامه‌های فرهنگی و ارزشی قدردانی کرد.

به گزارش اشراق۲۴،صفری مدیرکل صداوسیمای استان در این دیدار با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ، وظیفه رسانه ملی و استانی را به عنوان سربازان این جبهه فرهنگی بسیار سخت و دشوار عنوان نموده و گفت : صداوسیما به عنوان قرارگاه مقابله با جنگ نرم می بایست در عصر حاضر با ابزارهای متعدد رسانه ای که در اختیار دشمنان قرار دارد مقابله نموده و در این راه نیازمند ارتباط، تعامل و همکاری سایر دستگاهها و نهادهای فرهنگی در این زمینه می باشد .

وی ارتباط میان صداوسیما و ائمه جمعه شهرهای مختلف استان را دوسویه ، موثر و خوب عنوان نموده و خواستار افزایش تعاملات فیمابین شد .

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهر قیدار در این دیدار با تقدیر از رسانه استانی جهت پوشش برنامه های فرهنگی اظهار داشت : رسانه استانی به عنوان رسانه ای تأثیرگذار همواره در پوشش غالب برنامه های فرهنگی و ارزشی استان پیش قدم بوده و از هیچ تلاشی فروگذار نبوده است .

وی صداوسیما را پرچمدار گفتمان ولایت و رهبری عنوان داشته و گفت : رسانه ملی و به تبع آن استانی در این عصر تعدد رسانه ای ، همیشه در راستای منویات رهبری حرکت کرده و مبلّغ گفتمان ولایت بوده است که در این راستا عملکرد صداوسیمای استان نیز قابل تقدیر است .

حجت الاسلام موسوی از صداوسیمای مرکز زنجان به دلیل پوشش برنامه های فرهنگی به ویژه برنامه های عزاداری مردم این شهرستان در ایام محرم ، هفته بسیج و یادواره شهدا و همچنین اخبار و رویدادهای این شهرستان قدردانی کرد .

حجت الاسلام نوری امام جمعه شهرستان سلطانیه نیز در این دیدار اقبال عموم مردم به رسانه استانی را خوب و قابل قبول توصیف کرده و گفت : صداوسیمای مرکز زنجان به دلیل توجه شایسته به شهرستانها ، مورد اقبال عمومی بوده و عملکرد آن رضایت قاطبه مردم استان به ویژه شهرستانها را جلب کرده است .

وی نیز توجه رسانه استانی به برنامه های ارزشی و مذهبی را شایسته عنوان کرده و از مدیرکل و کارکنان صداوسیمای استان تقدیر و تشکر کرد.