فعالیت ۵۷ هیئت ورزشی در شهرستان خدابنده/ استقبال مردم خدابنده در ورزش همگانی مطلوب است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده گفت: هم‌اکنون ۵۷ هئیت ورزشی در شهرستان خدابنده فعالیت دارند که در شهر بزینه‌رود یک هئیت بانوان و ۱۰ هئیت آقایان فعالیت دارند که ضروری است در زمینه فعالیت هر چه بیشتر بانوان نیز اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد. به گزارش اشراق۲۴،علی‌اوسط بدرلو رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان […]

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده گفت: هم‌اکنون ۵۷ هئیت ورزشی در شهرستان خدابنده فعالیت دارند که در شهر بزینه‌رود یک هئیت بانوان و ۱۰ هئیت آقایان فعالیت دارند که ضروری است در زمینه فعالیت هر چه بیشتر بانوان نیز اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.sh-3-3

به گزارش اشراق۲۴،علی‌اوسط بدرلو رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده در روز تربیت بدنی و ورزش با اشاره به اینکه هئیت‌های ورزشی به عنوان بازوان پرتوان اداره ورزش و جوانان در استعدادیابی و تربیت ورزشکاران هستند، اظهار کرد: هم‌اکنون ۵۷ هئیت ورزشی در شهرستان خدابنده فعالیت دارند که در شهر بزینه‌رود یک هئیت بانوان و ۱۰ هئیت آقایان فعالیت دارند که ضروری است در زمینه فعالیت هر چه بیشتر بانوان نیز اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.

وی با بیان اینکه طبق ماده ۸۸ قانون هر ساله مزایده سالن‌های ورزشی از طریق اداره‌کل در سطح استان برگزار شده و اداره سالن بر عهده فرد یا گروه برنده است افزود: طبق ماده ۸۸ قانون هر ساله مزایده سالن‌های ورزشی از طریق اداره‌کل در سطح استان برگزار شده و اداره سالن بر عهده فرد یا گروه برنده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده ادامه داد: با تصمیمی که در سال‌جاری اتخاذ شده مسئولیت سالن‌های ورزشی به عهده نماینده اداره ورزش و جوانان در هر شهر واگذار شده تا امکان تخطی برندگان مزایده در اداره سالن به حداقل برسد.

بدرلو با بیان اینکه همکاری و مساعدت در زمینه ورزش باید مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد تا بتوان شاهد آثار مثبت آن در جامعه بود، تصریح کرد: مسئولان در سطح کلان کشوری، ورزش شهرهای کوچک و بزرگ را با یک دید مورد توجه و تامین بودجه دارند در حالی که در شهرهای کوچک باید این مساله با دقت نظر بیشتری مورد توجه قرار گیرد

وی با بیان اینکه هیئت ورزشی فوتبال جزو یکی از فعال‌ترین هیئت‌های ورزشی در این شهرستان محسوب می‌شود، تصریح کرد: تیم فوتبال خدابنده در سال گذشته در لیگ دسته یک فوتبال استان قرار داشته و این موفقیت به دلیل اهمیت و تلاشی است که هیئت‌های ورزشی انجام داده‌اند و نباید از جایگاه هیئت‌های ورزشی برای موفقیت و کسب مقام غافل شویم و همین‌طور تلاش و پشتکار بازیکنان نیز از مهم‌ترین علت حضورشان در لیگ دست یک بوده است.

کمبودهایی در حمایت از ورزش خدابنده وجود دارد

بدرلو همچنین با اشاره به کمبودهایی که در حمایت از ورزش خدابنده وجود دارد، افزود: از آنجایی که امسال سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده است، باید بتوانیم دولت و وضعیت کشور را درک کنیم و انتظار زیادی از دولت نداشته باشیم. شهرستان خدابنده نیز علی‌رغم کمبود‌هایی که وجود دارد توانسته موفقیت‌های بی‌شماری را کسب کند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه سالن‌های ورزشی که در خدابنده فعالیت می‌کنند از وضعیت نسبتا مطلوبی برخودار هستند، خاطرنشان کرد: در خدابنده تنها یک سالن ورزشی وجود دارد که قدمت زیادی داشته و به نوعی نیازمند حمایت است و سایر سالن‌های ورزشی از وضعیت نسبتا خوبی برخوردار هستند.

بدرلو همچنین در خصوص علاقه مردم این شهرستان برای شرکت در ورزش همگانی، تاکید کرد: خوشبختانه چند سالی است که در شهرستان خدابنده مردم جایگاه ورزش را به خوبی شناخته‌اند و حتی کسانی‌که دیگر توان ورزش کردن را ندارند به جوانان از اهمیت ورزش کردن و تاثیراتی که در زندگی اجتماعی داشته است گفته و آن‌ها را تشویق به ورزش می‌کنند.

صدور ۳۸۳ کارت بیمه ورزشی در خدابنده

وی با بیان اینکه مردم شهرستان خدابنده برای انجام ورزش و خصوصا مشارکت در ورزش‌های همگانی اشتیاق بسیار زیادی دارند، افزود: صدور ۳۸۳ کارت بیمه ورزشی از ابتدای امسال تا ۲۰ تیرماه نشان‌دهنده این است که مردم متوجه جایگاه ورزش در زندگی روزمره خود شده‌اند و این اهمیت در ایام تابستان بیشتر به چشم می‌خورد.

بدرلو با بیان اینکه بیشترین استقبال صورت گرفته خصوصا در رشته والیبال از سوی دانش‌آموزان بوده است، اظهار کرد: برای تشویق مردم به امر ورزش و علاقه‌مند کردن مردم به این موضوع، اولین قدم فرهنگ‌سازی است که این فرهنگ‌سازی نیز بیشتر باید از جانب خانواده‌ها صورت گیرد و این حجم گسترده استقبال دانش‌آموزان از ورزش والیبال نیز به جهت همین فرهنگ‌سازی حاصل شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده با بیان اینکه جوانان خدابنده علی‌رغم کمبودهایی که وجود داشته است در سال گذشته رتبه سوم کشوری را در رشته هاکی کسب کرده‌اند، خاطرنشان کرد: شهرستان در توجه به موضوع ورزش همواره پیشرو بوده است و علی‌رغم کمبوهایی که وجود داشته است هر ساله شاهد کسب مقام‌های برتر کشوری و استانی در رده‌های مختلف دانش‌آموزی و دانشجویی بوده‌ایم.

بدرلو با اشاره به اینکه ورزش در بین جوانان این شهرستان جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است، تصریح کرد: جوانان خدابنده اهمیت زیادی به ورزش فوتبال می‌دهند و در فصل تابستان که بهترین فرصت برای گذراندن اوقات فراغت است جوانان اشتیاق زیادی به فوتبال دارند و ورزش فوتبال در بین آقایان از محبوبیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است.