فضای مجازی قتلگاهی برای جوانان شده است/سیاسی کردن مسائل،بلای فضای مجازی

استاد حوزه علمیه خدابنده گفت: دشمن با طراحی این شبکه های سرگرم کننده در فضای مجازی، بدنبال نابود کردن جوانان کشورمان است به گونه‌ای که هم اکنون فضای مجازی قتلگاه جوانان شده است. حجت الاسلام محرمی استاد حوزه علمیه خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: دشمنان نظام پس از شکست در […]

استاد حوزه علمیه خدابنده گفت: دشمن با طراحی این شبکه های سرگرم کننده در فضای مجازی، بدنبال نابود کردن جوانان کشورمان است به گونه‌ای که هم اکنون فضای مجازی قتلگاه جوانان شده است.۱۱۰۵۵۸۸

حجت الاسلام محرمی استاد حوزه علمیه خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: دشمنان نظام پس از شکست در جنگ سخت بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، طراحی‌های گسترده‌ای برای مقابله با کشورمان در عرصه جنگ نرم کرده‌اند.

وی اضافه کرد: یکی از این طراحی‌ها، هدف قرار دادن عفت عمومی و حجاب زنان مسلمان است تا از این طریق بتوانند بر پیکره این نظام، آسیب جدی ایجاد کنند.

این استاد حوزه علمیه افزود: از جمله ابزاری که در این راه می‌تواند دشمنان ما را یاری دهد طراحی انواع شبکه‌های سرگرم‌کننده در فضای مجازی با یک پوشش عمومی و یک پوشش خصوصی با ایجاد اختلال در نظام فکری، عقیدتی و دینی ما است.

وی ادامه داد: دشمن با طراحی این شبکه های سرگرم کننده در فضای مجازی، بدنبال نابود کردن جوانان کشورمان است به گونه‌ای که هم اکنون فضای مجازی قتلگاه جوانان شده است.

حجت الاسلام محرمی با بیان اینکه در فضای مجازی دشمن زیادی داریم اظهار کرد: در دنیای امروز دولت‌های استکباری و استعماری از این فضای مجازی حداکثر استفاده را می‌کنند و هر سم اخلاقی، سیاسی، اهانت به مقدسات و … را در این فضا می‌ریزند و عداوت و دشمنی خود را از این طریق دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به مسئله گورخواب‌ها در کشور گفت: دشمنان در فضای مجازی چه داستانی به پا کردند، در حالی که در آمریکا صدها هزار نفر کارتن خواب هستند و برخی از آنها در کنار فاضلاب‌ها می‌خوابند، ‌این بلای دیگر فضای مجازی است که مسائل سیاسی می‌شود.

حجت الاسلام محرمی با اشاره به اصلاح فضای مجازی گفت: ‌این درد غیر قابل درمان نیست، بلکه قابل درمان است ولی عزم جدی می‌خواهد تا درمان شود.

وی افزود: درمان وضعیت فضای مجازی هزینه زیادی ندارد ولی سرنوشت جامعه با این امر ارتباط دارد، امیدواریم رئیس جمهور، دولتمردان، صدا و سیما و نهادهای قضایی که مشکلات فضای مجازی برای آنها ملموس است، همکاری کنند تا اقدامی صورت گیرد.

این استاد حوزه علمیه یادآور شد:‌ برخی وزرا مفاسد این بخش را درصد پایینی ذکر کرده بودند که نشان می‌داد فضای مجازی را ندیده‌اند یا می‌خواهند فضای مجازی را توجیه کنند.